oven "nupin"/ vetimen nimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pasi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pasi

Vieras
Eli minkä niminen on sellainen vanha oven nuppi/ vedin jossa on nappula joka painetaan alas ja pieni kahva samassa. Tosi epämääräinen selitys mutta sellaia on vanhoissa taloissa ja nyt tarvittaisiin sellainen uusi enkä pysty googlettamaan kun en tiedä mikä ihme sen oikea nimi on :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä tiedän mitä sä tarkoitat mutta en tiedä mikä se on nimeltään.

'Mummolan ovennuppi'? :D

Mutta koetas etsiä joku restaurointikauppa- joku rakennusapteekki vai mikä se oli nimeltään?

Siis just se! Piru vie, kai silläkin joku nimi on... :)
Mutta siis samassa nupissa ollaan :)

Joo siis mä oon iät ja ajat niitä ettinyt rautakaupoista, sisustusliikkeistä ym. mut ei niitä taida saada kun vanhoina. Himoitsen kanssa sellaista. Enkä tosiaan tiedä kans nimeä, olen etsinyt monella eri hakusanalla...

Alkuperäinen kirjoittaja mäkin haluun:
Joo siis mä oon iät ja ajat niitä ettinyt rautakaupoista, sisustusliikkeistä ym. mut ei niitä taida saada kun vanhoina. Himoitsen kanssa sellaista. Enkä tosiaan tiedä kans nimeä, olen etsinyt monella eri hakusanalla...

Niitä on kuulemma uudistuotannossa, mutta en tiedä mistä niitä saa eikä tiennyt sekään joka asian kertoi. Oli kuullut jostain asiasta.

Ai niin, kerran näin kyllä sellaisen "melkeen etsimäni" Bauhaussissa, maksoi muistaakseni melkein 100e ja oli kullan värinen mutta kun haluaisin sellaisen takorautaisen...

Uusimmat

Yhteistyössä