ovikello soi äsken...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
avasin oven ja olin vähän hoomoilasena...
exä siinä seisoi jäätelöpaketin ja ruusupuskan kanssa :o
ei siinä muu auttanu ku pyytää sisään,pistää kukat maljakkoon ja syödä jäätelöä sen kanssa..muisti jopa mun lempparijäätelön :p

nyt ku se lähti niin jäljelle jäi hömistyny fiilis..exän viesti ei nyt menny perille :laugh:
tuli kuulema katsomaan poikaa mutta sekin onnistuu ilman jäätelöä ja kukkapuskaa

Sun aikaisempia viestejä lukeneena kuulostaa vähän nuoleskelemiselta (siis exän puolelta). Eli tuli vaan mieleen että mitäs hän nyt haluaa..

Ja toivottavasti et pahastu kun näin suoraan sanon. (ja vielä harmaana. :ashamed:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sun aikaisempia viestejä lukeneena kuulostaa vähän nuoleskelemiselta (siis exän puolelta). Eli tuli vaan mieleen että mitäs hän nyt haluaa..

Ja toivottavasti et pahastu kun näin suoraan sanon. (ja vielä harmaana. :ashamed:)

mulle tuli sama mieleen.. ja olisin ollu kans et wtf!

Kyl mullekin tulee mieleen et koittaa vähän hyvitellä ettei kävis kalpaten noissa huoltajuus asioissa kun on ollu niin vaikee.

Mut väliäkö sillä, kivastihan toi oli tehty siltä =) Jospa jatkossakin käyttäytys noin nätisti.

mulle tuli tää ihan sama mieleen...harvemmin sitä exältä saa kukkapuskia,tai mä en oo ainakaan saanu

mulle tuli sama juttu mieleen,jos muistat yhtään yv:tä,mitä laitoin sulle aiemmin ... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Olikse sun eksä kun halusi viedä sut äitienpäivänä ulos syömään? Ootko menossa? :D *utelias*

joo haluis viedä,ja haluaa meidät huomenna aamulla lintsille kun siellä on se hokin järjestämä joku juttu heti aamusta.
sanoin että voin lähtee syömään ja lintsillekkin mutta se ei trakota mitään semmosta.
jotenkin ne tunteet tnostaa taas päätään mutta ei ihminen voi muuttua läpimädästä täydelliseksi alle viikossa.

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Olikse sun eksä kun halusi viedä sut äitienpäivänä ulos syömään? Ootko menossa? :D *utelias*

joo haluis viedä,ja haluaa meidät huomenna aamulla lintsille kun siellä on se hokin järjestämä joku juttu heti aamusta.
sanoin että voin lähtee syömään ja lintsillekkin mutta se ei trakota mitään semmosta.
jotenkin ne tunteet tnostaa taas päätään mutta ei ihminen voi muuttua läpimädästä täydelliseksi alle viikossa.
ja sen jälkeen mies olettaa,että te olette taas yhdessä.. :/ saat taas alkaa taistelun alusta..

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:

ja sen jälkeen mies olettaa,että te olette taas yhdessä.. :/ saat taas alkaa taistelun alusta..

toi on kyllä totta..

Ja mä luin, että oviskello soi. Mietin, että onko ne jos siihenkin keksineet jonkin kellon, jotta ei tarvitse testailla. Kello vain soisi, kun on ovis, että tietäisi alkaa panemaan:)

Yhteistyössä