Ovisplussa ja -"limat" eri aikaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätietoinen

Vieras
Moi kaikki kokeneemmat ovistestailijat,

Sain selkeän plussan ovistestissa viime viikolla pääteltyäni ensin oman olotilani pohjalta että nyt saattaisi olla ovis meneillään (jotenkin hedelmällisen tuntuinen olo, seksuaalinen, halukas, haluttava jne.). Valkovuoto muuttui kuitenkin munanvalkuaisen sitkeäksi vasta 4-5 päivän päästä, jonka jälkeen valkkari lakkasi tulemasta.

Käsittääkseni siis ovulaation aikaan valkkarin pitäisi olla juuri tuota munanvalkuaisen-sitkeää, jotta siittiöt pääsevät hyvin kulkemaan, ja että näiden valkkarien koostumuksien seuraamisesta voisi päätellä ovulaationsa ajankohdan ilmankin testejä.

Onko kellään vastaavia kokemuksia vai olenko käsittänyt kuukautiskierto-logiikan ihan väärin? Voiko siis ovulaatiotesti näyttää plussaa vaikka ovis tapahtuisikin vasta myöhemmin? Onko kiertoni ihan sekaisin jos nuo eri "merkit" näyttäytyvät eri aikoihin?

sama kokemus, lopetin ovistikkujen käytön kun totesin että luonto toimii just niinku haluaa eikä mun mittailut ja tikkuleikit tee mitään muuta kuin stressiä.

mä voisin kysästä täs samalla.että mites kun mulla ei ole tullut tollasta munanvalkuaista ikinä..onko se ainoa keino tulla raskaaks jos tuollaista limaa ovulaatiossa kuin siis ap:lla?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm hmm:
mä voisin kysästä täs samalla.että mites kun mulla ei ole tullut tollasta munanvalkuaista ikinä..onko se ainoa keino tulla raskaaks jos tuollaista limaa ovulaatiossa kuin siis ap:lla?

voi olla että sulla tulee vaan niin vähän ettei juuri ulos asti valu. toisilla on pöksyt ku kalakassin pohja. ei silläluulis sen enempääolevan vaikutista raskaaks tulemiseen.
:)

Minä olen aina luullut että se "munanvalkuainen" on se pois tuleva hedelmöitymätön munasolu, eli minusta tuo tikku toimii ihan oikein. Mutta en todellakaan ole mikään asiantuntija

Alkuperäinen kirjoittaja voi peura:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm hmm:

voi olla että sulla tulee vaan niin vähän ettei juuri ulos asti valu. toisilla on pöksyt ku kalakassin pohja. ei silläluulis sen enempääolevan vaikutista raskaaks tulemiseen.
:)

Kiitos sinulle,mussa ei siis ole mtn.vikaa :)

mulla on valkovuoto tosi juoksevaa oviksen aikaan, ei mitään munanvalkuais-sitkeitä. Muuttuu kyllä täysin värittömäks sillon. Muuten ehkä vähän valkosempaa.

Vanha ketju, mutta kerronpa tässä oman tuoreen kokemukseni aiheen tiimoilta. Sillä tikutin juuri ovista ensimmäistä kertaa ikinä ja itse yllätyin kyllä siitä, kuinka eri aikaan minulla tuleekaan nuo limat/halut vs. ovisplussaan...

Tosiaan minulla käytössä Clear Blue Dual Hormone -ovulaatiotesti, joka ilmoittaa vastaukseksi joko negan, kohonneen hedelmällisyyden (estrogeenitasot korkealla mutta aivan vielä ei oviksen aika) ja sitten lopulta LH-huipun.

Tikutusoperaatio meni seuraavasti:
- Kp8, ovistesti nega. Eikä oireita.
- Kp9, ovistesti nega. Ei oireita.
- Kp10, ovistesti nega. Ei oireita.
- Kp11, kirkasta limaa alkoi erittyä jnkv, ovistesti nega.
- Kp12. Clearbluen ovistesti ilmoitti ensimmäistä kertaa kohonneesta hedelmällisyydestä (estrogeenitason nousu). Hieman kirkasta, venyvää limaa ja libido alkoi heräilemään. Iltapäivällä uusi testi tehty ja samanlainen tulos.
- Kp13, aamulla ovistesti samoin kuin eilen, eli melkein ovista (vilkkuva hymynaama) ilmoittaa. Iltapäivällä tuli valtava määrä venyvää ja kirkasta ovislimaa. Illalla voimakas auraton migreenikohtaus ja vähän nippaili vas.alavatsalta. Silti kovasti seksihaluja.
- Kp14, aamulla vähän tuli ovislimoja. Edelleen vilkkuva hymynaama Clearbluessa.
- Kp15. Pientä kivistystä rinnoissa aamulla. Libido ei enää yhtä voimakas. Vielä vähän ovislimaa. Edelleen vilkkuva hymiö testissä neljättä pvää peräkkäin aamun testissä. Illalla tulikin sitten ovisplussa eli pysyvä hynynaama! Illalla havaitsin nännien arkuutta. Lopetettu testaaminen tähän. Ovis pitäisi olla tulossa siis 24-36h kuluessa.

Olin tosiaan aiemmin luullut, että ovis olisi noiden limojen ja halujen perusteella jo pari päivää aiemmin... No, monta päivää tässä on tullut miehen kanssa peuhattua, saa nähdä tuottaako tulosta. Mutta tosiaan seksihalut ei ole olleet lähellekään yhtä voimakkaat nyt LH-piikin aikaan kuin edeltävinä päivinä - kummallisesti on luonto asian järjestänyt... Joka tapauksessa opettavainen kokemus tämä tikutus!

Yhteistyössä