Ovistesteistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamuska7
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamuska7

Jäsen
23.08.2012
768
0
16
Testasin viime perjantaina ja sain erittäin haalean ja hennon viivan. Ajattelin että ovis oli varmaan jo kun pari päivää aikaisemmin oli vatsan turvotusta ja limat sellaseiset. No tänään testasin huvikseen, että näkisin miltä testi näyttää, kun se ois puhdas nega eli tulee varmaan vain yksi kontrolliviiva?
Nyt testi viiva olikin vahvempi kuin viime perjantaina??!!!??
No jos ajatellaan että ovis ollut vaikka lauantaina niin voiko se testi näyttää vieläkin? Kauanko testi siis näyttää sitä testi viivaa?

Mulla oli keskenmeno syyskuussa -12 jolloin tehtiin tähystysleikkaus ja kaavinta. Kaavinnan jälkeen en vuotanut ollenkaan ja kierto ollut aivan sekaisin. Vuoto ollut erittäin niukkaa. Yleensä mulla kierto 28, mutta nyt siis pidempi. Ja en edes tiedä viime kerrasta oliko ne edes menkat. Mahaan koski, mutta vuoto oli ruskeaa, niukkaan ja siitä laskettuna nyt siis kierto ois 22. Pitää varmaan raskaustesti tehdä myös

hento tai haalea viiva ei ole ovisplussa.viivojen pitää olla tasavahvoja. perjantain haalea testi on ollut nega, että eiköhän sulla ole nyt se ovis jos kerta vahvat viivat olet saanut.

[QUOTE="Vieras";27717680]Olla raskaana jo? Ovistestihän antaa myös plussan jos raskaana[/QUOTE]

miten ovistesti näyttää raskauden jos testillä mitataan LH:n pitoisuutta, joka nousee ovulaation aikana, mutta sen toiminta estyy jos raskaus alkaa ?
Vai mitä arvoa testillä mitataan?

• Tykkää
Reactions: mamuska7
[QUOTE="hohhoijaa";27720607]Molempiin kysymyksiin löytyy niiiiiin monta vastausta googlettamalla, ettei edes viitsi vastata...[/QUOTE]

Mut jaksoit kuiteskin kommentoida, kiva! Kantsii varmaan mennä nukkumaan, kun noin haukotuttaa, hyvää yötä!

Riippuu täysin mikä ovistesti sulla on käytössä..eli miten vahva viivan pitää olla tai miten kauan se ovis näkyy testeillä. Yleensä niissä testejen mukana on ohjeet, jossa kaikki nuo selvitetään.

Mä käytin Cittarista halpis ovistestejä ja ne näytti positiivista ovistulosta 48 tuntia. Viivan piti olla vähintään yhtä voimakas kuin kontrolliviivan jotta kyseessä oli ovis. Mulla tuo testi reagoi myös raskauteen (koitin ihan huvikseni kun olin jo aiemin varmistanut raskaustestillä positiivisen tuloksen).

• Tykkää
Reactions: mamuska7
No nii, ny se selvisi :D
eli se HcG vaikuttaa samalla tavalla kuin LH, mutta niillä on vaan eri tuottaja, joten siksi se voi näyttää raskaudenkin. Täytyy varmaann sen testiviivan olla sittten oviksesta saakka tumma, koska jos horminin määrä pysyy samana, niin luulisi ettätestikin reagoi samoin.
Kylläpä vaivasi :whistle:

Mulla näytti ovistesti ennen raskaustestiä tulevan plussan. Eli ovistesti oli positiivinen siinä kiertopäivänä 26/28 paikkeilla ja raskaustesti positiivinen vasta kiertopäivänä 29.

[QUOTE="Ilona";27722201]Mulla näytti ovistesti ennen raskaustestiä tulevan plussan. Eli ovistesti oli positiivinen siinä kiertopäivänä 26/28 paikkeilla ja raskaustesti positiivinen vasta kiertopäivänä 29.[/QUOTE]

Ja näin siis molemmissa raskauksissa.

[QUOTE="Ilona";27722201]Mulla näytti ovistesti ennen raskaustestiä tulevan plussan. Eli ovistesti oli positiivinen siinä kiertopäivänä 26/28 paikkeilla ja raskaustesti positiivinen vasta kiertopäivänä 29.[/QUOTE]

Aika jännä että ovistesti näyttää raskauden ennen raskaustestiä? Vai meneekö toi niin että se ovistesti näyttää positiivistä kokoajan oviksen jälkeen? Eli positiivista ovikselle, ei välttämättä raskaudelle?

Yhteistyössä