Ovistesti tulkintaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piitu1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piitu1

Vieras
Ovistesti tulkinta-apua kaivataan!

Jos ovistesti näyttää haaleaa viivaa, niin onko se merkki että ovulaatio olisi tulossa? Eilen tehty testi näytti haaleaa ja tänään ei mitään muuta kuin kontrolliviiva. Päivällä tuli pikkareihin isot limat ja yöllä/illalla oli kamalat kivut vasemmalla puolen vatsaa.

Olisiko ovis voinut tapahtua noin nopeasti? Ilman että se testi siihen reagoi, testin tein n. klo 17.30. Menossa oli kp 12/27-30.

Auttakaa hyvät ystävät!

Moikka Piitu :)
Mä aloin tässä kierrossa tikuttelemaan varmaan kp 9 ja heti näytti vaaleeta, oli myös olevinaan tuntemuksia. Kaikenlaisia tuloksia sain sitten limojen kera ja ilman tuosta päivästä kp 20, jolloin tuli plussa. Välillä ei siis yhtikäs mitään ja välillä enempivähempi. Tänään, kp 28 testasin piruuttani, ja taas näytti vahvaa haamua (voiko noin edes sanoa??).

Tsemppiä, kyllä se varmaan vielä tulossa on!! Noita kipujahan voi olla erilaisia kierron eri vaiheissa, on mullakin jomotellut ennen ovista.

Ovisplussa on yhtä vahva, tai vahvempi kuin kontrolliviiva. Itse sain noita vaaleita viivoja melkein joka tikkuun, mutta plussa oli todellakin vahvempi kuin kontrolliviiva. Malttia :)

Mulla kans ovistikut näyttää välillä vahvempia viivoja ja välillä ihan negaa ilman mitään logiikkaa ennen ovista, mut aina ovista edeltävänä päivänä tulee tasavahvat viivat ja itse ovulaatiopäivänä viiva on taas haaleampi. Itsellä kans ekalla tikutuskierrolla toiveet oviksen lähenemisesti nousi välillä ihan turhaan kun niillä viivojen vahvuuksilla ei tosiaankaan ole mitään merkitystä siihen milloin ovis tulee (tikutin kp9 alkaen ja ovisplussa kp18), ainoastaan juuri se 24-36h ennen ovista LH huippu eli tasavahvat viivat on havaittavissa.

Yhteistyössä