Ovistikkujen värien tummuus??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iisa77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iisa77

Vieras
Täällä pähkäilee eräs viime viikolla ovistikkuja käyttämään ryhtynyt. Käyttämissäni tikuissa mahdollisina "negatiivisina" tuloksina on joko vain yksi viiva (eli siis kontrolliviiva) tai kaksi viivaa mutta testiviiva on vaaleamman värinen kuin kontrolliviiva. Tänä aamuna tuli tuo jälkimmäinen tulos neljättä kertaa mutta joka aamuna testiviivan väri on vaalentunut. Onko jollain tietoa siitä, onko viivan tummuus verrannollinen siihen kuinka "lähellä" ovulaatio on? Eli kun sen väri on testeissäni joka aamu vaalentunut, tarkoittaako tämä sitä että olen missannut oviksen eli että se olisi ollut jo ennen kuin aloitin testailemaan? Kysymysmerkkinä täällä pähkäilen asiaa, olisin todella kiitollinen jos jollain on asiasta tietoa/kokemuksia.

Mulla on aika harvoin ihan yhtä tummia -ei ainakaan ikinä yhtä paksuja. Kontrolliviiva on yleensä aika paksu, kun taas testiviiva voi olla ohuempi mut ehkä tumma toisesta reunasta... Mutta oon vaan olettanu että ovis on siitä seuraavana päivänä kun saan tummimmat viivat.

Myös se kuinka paljon juo vaikuttaa asiaan, eli kannattaa pantata juomista ja pissaamista joitain tunteja ennen testaamista!

Itse olen ovista bongaillut tämän viikon alusta. Tiistaina ja keskiviikkona testiviivat oli selvästi haaleampia kuin kontrolliviiva. Tänään aamulla tein taas testin ja testiviiva oli jo tummempi kuin aiemmin, mutta aavistuksen vaaleampi kuin kontrolliviiva. Joten olettaisin että ovis tapahtuu huomenissa(toivottavasti).

olen yleensä saanut vähintään tasavahvat viivat ovistestiin, joskus jopa testiviiva on ollut tummempi. Eli nämä voisi tulkita ovikseksi. Kokeilin ihan huvin vuoksi ovistikun tekemistä seuraavana päivänä kun olin saanut yhtä vahvat viivat, niin enää ei näkynyt toista viivaa ollenkaan. Joten ovis on kyllä tosi nopsaan ohi.
Omasta kokemuksesta testit ovat niin herkkiä, että saattaa olla varmaan ihan tunneistakin (?) kiinni, että saako vahvemman viivan aikaiseksi.

tsemppiä

Yhteistyössä