ovistikuista/oviksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiinu123
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiinu123

Jäsen
15.10.2007
429
0
16
testasin 4 päivää sitten ekan tikun.. oli ihan puhdas..tai siis yks viiva tuli.. tänään tein toisen ja tuli kaks viivaa mut selvästi tulosviiva haaleempi.. tarkottaako et ovis on tulossa tai lähenemässä vai onko se aina "nega" kun on haalee tai ei viivaa ollenkaan.. sitten vasta kannattaa alkaa yrittää kun viivat yhtä tummat?

Jatka vaan testaamista, niin kyllä se viiva vahvistuu. Ainakin mulla kävi niin.Voihan sitä vauvaa alkaa yrittämään jo haaleallakin viivalla, koska siittiöt kuitenkin elävät useita päiviä. Parhaimmat mahkut kuitenkin on silloin kun viiva yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva.

mä mietin kans silloin tätä samaa asiaa ku tikuttelin ovista. parin kierron jälkeen huomasin että se viivan vahvuus voi vaihdella riippumatta siitä onko ovis tulossa vai ei. saattoi olla että alkukierrosta oli kaksi viivaa (toinen siis hyvin haalea ) ja sit se saattoi vaikka hävitä taas ennen ovista, mutta sit ku se ovis on niin se on kyllä huomattava! se viiva on todellakin ainakin yhtä vahva, mulla aina ollut vahvempikin! joten jatka vaan rauhassa tikuttamista :) kyllä se sieltä tulee

blogi:
http://hibbula.blogspot.com/

Mutta tee nyt ihmeessä huomenna uusi testi, ja jos huomennakin on vielä haaleampi niin jatkat joka päivä tikutusta kunnes saat ne kaksi tasavahvaa viivaa tai selvän negan =)

Ja niinkuin hoplaa sanoi.. ei muuta kuin kellistä mies sänkyyn! :heart:

Yhteistyössä