Ovistikuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja J
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

J

Vieras
Olen vastikään aloittanut oviksen tikuttelun, siis 4 päivää olen tikuttanut ilman positiivista tulosta :( Tilasin tikut mammaksi.comista.

Kysymys kuuluukin, voiko ovisoireita olla ilman ovulaatiota? Mulla on ihan selkeitä limoja ja muita tuntemuksia, noi limat ehkä varmin merkki. Mut tikkuun ei tuu mitään, outoa... Oviksen pitäs kyllä olla näillä main, vaikka olenkin pitkäkiertoinen (joskus 37 päivääkin). Luulisin kyllä ovuloivani, ovuloimaton kierto tuntuukin erilaiselta. Mitä tässä nyt tekis, omaisuushan noihin tikkuihin uppoaa jos pitää vaan jatkaa ja jatkaa. Oliskohan sellasta ihmettä tapahtunut, et ovista ei oo tikuilla löytynyt ja silti olis tärpännyt? Vai onko se tulos ihan totaalisen varma, ettei kannata edes yrittää..?

Kiitos jos joku vastaa.

Samantapaisia ongelmia myös täällä.
En ole tikkuun toista viivaa saanu vaikka kuinka yritän.
Varsinkin kun kierto on epäsäännöllinen pitää varautua pariin pakettiin. Meillä on varmaan eri merkki, mutta kuitenkin ovat todella kalliita.
Itse en ole keksinyt muuta kuin, että jos kierto menee yli 35 en edes välttämättä siinä enää ovuloikaan.
Joten on turha myöskään enää testata :/

En osaa sanoa siihen, että voiko ovis olla vaikka tikkuun mitään ei saakaan. Kaipa sekin on mahdollista.
Itsellä ei edes aina tule limoja mitenkään erikoisemmin vaikka tikkuun olis tullukkin se toinen viiva.
Nyt ei tuu kumpaakaan :(
Olen kyllä kuullut tarinoita siitä kuinka on tärpänny vaikka luuli ettei ole ollu ovista :)

Tsemppiä testaukseen, toivottavasti vastauksestani oli edes hitusen apua :)

Fiona, suosittelen muuten todella noita mammaksi.fi ovistestejä. Ne maksaa vaan 10 kpl 15 eur, joten ei mee heti vararikkoon... Vai onkohan niissä jotain vikaa, kun toista viivaa ei tuu :)

En kyllä tajua tota limajuttua, siis usein en ole limoja noteerannutkaan, mutta nyt kyllä huomasin selvästi muutama päivä sit ja silti vaan yhtä viivaa. Mulla on kierrot nyt muutenkin vähän hassut, viimeset 4 ollut pitkiä, mut sitä ennen oli vuoden verran jokseenkin 30 pv molemmin puolin. Siis aika säännölliset. Mä en kyllä suostu uskomaan tohon etten ovuloisi, koska on tunne että ovuloin. Viime vuoden alussa oli yks megapitkä kierto ja siinä tunsin selvästi etten ovuloi, siis kuiva olo eikä seksihaluja. Nyt on ollut ihan normaalia sen puolesta. Harmittaa vaan se jos tikut oliskin väärässä, koska meillä on ollut yritystä nyt tosi vähän kun odotellaan vaan niitä viivoja ja ""säästellään spermaa"". Ihan tyhmää, mut pitäisihän tikkujen olla yli 99% varmoja. Alkaa todella rasittaa koko yritys, vaikka vasta 9. kierto. No, kohta on vuos täys ja sit varmaan lekurille :(

Täytyy jatkaa vielä pari päivää testailua ennenkä luovutan tältä kierrolta.

Älkää nyt ihmeessä ""säästelkö"" spermaa tai sekstailua tms, parhaat mahdollisuudet tärppiin on, kun seksiä harrastaa joka toinen - joka kolmas päivä, silloin siittiöiden laatukin on paras mahdollinen. Kyllä niitä lapsia tulee ilman ovistestejäkin, uskokaa pois!

Joo, mä oon kans päättänyt heittää ovistikut roskiin. Itte tikkuttelin supertumman ovisviivan 29.5. Sekstailtiin ahkeraan ennen ja jälkeen tuon päivän, muutenkin normaalisti 2-3 päivän välein. Mutta raskaana vaan en oo! Ei oo tullu menkkoja ja raskaustesti oli silti tänään negatiivinen. Epäilen vähän voiko noihin tikkuihin edes luottaa, jos mulla oi ollu ovis 29.5. niin ei menkat voi olla noin paljoa myöhässä?? Eikös niitten pitäis tulla n. 14 päivää oviksen jälkeen, nyt on kulunut jo 23 päivää. En ymmärrä, en.

Joo, no mulla on ekaa kertaa tikut käytössä, syynä on 8 hutikiertoa ja ovisajan määrittämisen vaikeus. Meillä ei vaan oikeesti jakseta vääntää joka toinen päivä monta viikkoa (mulla pitkät ja vaihtelevat kierrot), siks tikut on molempien mielestä hyvä idea. Katotaan nyt miten käy, haluaisin nyt tietää ovuloinko edes. Eikä sitä tulosta tosiaan oo ilman tikkujakaan tullut, joka toinen pv taktiikalla, et jotainhan tässä piti kokeilla.

Katotaan miten jatkossa, en nyt varmaan kuukausitolkulla viitti tikuttaa.

Yhteistyössä