Ovistikuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Ninsku

Vieras
Heippa! Olisin kysynyt teiltä jo raskautuneilta, ketkä ovat käyttäneet ovistikkuja, että miten nopeasti saitte vahvan viivan. Mulla oli niin että ma tikutin tasavahvan viivan, ti hailakan testiviivan ja ke eli eilen tumman ovisplussan. Nyt kummastuttaa että miksi näin? Mulla noi tasavahvat viivat ei ole koskaan merkanneet ovista (testi acon) vaan on tullut se tumma ovisplussa eli testiviiva on vahvempi kuin kontrolliviiva. Mutta voiko viiva tummua näin yhtäkkisesti, onko se normaalia? Vai tummuuko se pikkuhiljaa? Mulla munasarjat ainakin ultran mukaan ihan normaalit, eli ei pco:sta tms. Kiitos jo etukäteen!

Mä tikutin tossa keväällä yhdessä kierrossa viikon ajan joka päivä Aconin tikuilla, missään vaiheessa viiva ei ollut tosi voimakas, mutta luotin siihen about tasavahvaan ja siitähän se tärppikin sitten tuli.

Kyllä se plussa voi tulla kuin salama kirkkaalta taivaalta. Itse käytin mammaksin tikkuja ja edellisenä päivänä aika hailakka, seuraavana selkeä plussa ja rv 7+6 menossa.

Minä yrittelin tikutella lähinnä ehkäisymielessä aikoinaan. Ikinä niihin Aconeihin tullu mitään viivaa oli ovis tai ei. Tai hailakoita tuli pitkin kiertoa..

Aamulämpöjä mittailin, toimi mulla loistavasti ja tarkasti. Raskaaksikin tulin sitten saman tien juuri sinä päivänä kun lämmöt nousi, vaikka tikut ei näyttäny mitään.

Kalliita ja turhia kapistuksia tikut on minun mielestä.

Yhteistyössä