Ovistikuttelusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annielli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

annielli

Vieras
Hei kaikille,

onko muilla vastaavia kokemuksia ovistesteistä? Olisin erittäin kiitollinen kommenteistanne.

* ette ole onnistuneet tikuttamaan ovista ollenkaan. Testi näyttää koko ajan vaan negaa.

Mulla käynyt näin ja silti olen niillä kierroilla tuntenut oviskipuja niin kuin olen tulkinnut kivut tikuttamattomillakin kuukausilla. Olen ihan pulassa, että mistä on kyse. Enkö ovuloi ollenkaan? Auttakaa!

Painiskelen saman murheen kanssa, Ovisoireet; kovat nipistelyt toispuoleisesti ovisaikaan, limat bongattu ja kohdunnapukka pehmeä ja kohdun suu hieman avoin, MUTTA aamulämmöt eivät kohoa selvästi, enkä saa ovistestillä muuta kuin melkein samanvahvuisen viivan. Lähes saman vahvuisen viivan jälkeen siis huomattavia ovisoireita ja seuraavana päivänä testissä ihan haaleaakin haaleampi viiva. Mikä mättää? Pitäiskös tässä hakeutua gynelle? Mulla on yksi keskenmeno alla, joten ainakin joskus olen ovuloinut, silloin en vielä käyttänyt ovulaatiotestejä.
Minkälaisia ovisoireita sulla on annielli? Oletko kauan tikuttanut? Kauanko yritystä alla? Mä tikutin nyt vasta tokaa kertaa ja yritystä yht. vuosi, keskenmenon jälkeen 1/2 vuotta.

Mä olen tikutellut nyt vasta ensimmäistä kiertoa ja olin ihan varma, että testissä näkyy viivat oireiden perusteella, mitkä olen aina yhdistänyt ovisoireisiin, mutta ei tule viivoja ei. Parin apäivänä on ollut vain haamuja. Ovisoireina mulla on vihlovaa ja jomottavaa toispuoleistan kipua ja välillä on olleet molemmat munasarjat arat. Yritystä takana neljä kiertoa.

Heips! Mitä tikkuja sä käytit? Mulla oli Fertestin tikkuja, ja oon täältä lukenut, ettei niihin tulisi vahvaa (vahvempi kuin kontrolliviiva) ovisplussaa kuten taas Aconilla ovat saaneet selkeästi vahvempia. Tiedä siitä sitten..

Mut eikö se ole niin, että jos menkat alkavat niin ovis on ollut jossain vaiheessa? Eihän kai menkkoja tule jos ei ovista?? Bilsan tunnit on nyt vähän unohdettu joten korjatkaa jos oon väärässä. Mä oon kerran kokeillit tikuttamista eikä näyttnyt mitään. Tylsää!

Jokaisessa kierrossa ei välttämättä ovuloi. Kuukautiset tulevat siitä huolimatta.

Jos kierto on alle 21 päivää tai yli 35 päivää (muistaakseni), niin silloin ei välttämättä ovuloi lainkaan.

Kuukautiset alkavat noin 14 vrk ovulaaton jälkeen, joten sen perusteella voi päätellä, tulkitsiko oireitaan oikein.

Yhteistyössä