ovisviivat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elli

Vieras
Hei,

raskautta on yritetty viime marraskuusta, jolloin aloin myös käyttää ovistikkuja. Minulla viiva ei koskaan ollut vahva, siis joulu-, tammi- ja helmikuussa, jolloin tikutin. Helmikuussa ei tullut mitään viivaa. Tulin kuitenkin raskaaksi juuri tuossa kuussa. Raskaus päättyi keskenmenoon edettyään pitkälle, rv 18. Nyt sitten taas tässä kuussa päätin tikuttaa ja sain haaleat viivat kp 11 ja 12. Kierto on yleensä noin 25-26 päivää. Voiko olla, etten saa koskaan paksua viivaa, mutta ovuloisin silti, tulinhan raskaaksikin? Onko teillä muilla tikuttajilla aina paksut viivat?

Tere, täällä ilmoittautuu yksi, jolla viivojen vahvuudet vähän vaihtelevat. En tiedä mistä johtuu, pissan voimakkuudesta (kauanko ollut rakossa, paljonko juonut päivän aikana) vai testausajankohdasta.
Huomasin, että jos testaan aina heti aamusta (Fertest-tikuilla voi testata aamulla), niin tulos on tasaisempi kun vertaan eri kuukausien tuloksia. Tietty sekin vähän vaikeeta, piirrän viivoja vastaavat viivat paperille ja niitä olen vertaillut.
Nyt kun olen hoidoissa, niin testien tulokset ovat menneet aika hyvin yksiin ultrauksen kanssa. Toisinsanoen tikkujen tulos on ollut oikein, vaikka viivojen vahvuus hieman vaihteleekin.

Mä olen tikuttanut helmi tai maaliskuusta asti, ja vasta nyt elokuussa sain ensimmäisen kunnollisen paksun viivan, muulloin olleet haaleita tai ei ollenkaan viivaa. Kuitenkin joka kuukausi oireet ovat olleet sitä luokkaa, että olisi ovuloinut - sitähän ei sitten tiedä.

Kiitos! Mieheni kanssa niitä yhdessä ollaan jo arvioitu. Huvittavaa. Miesparkaa alan kyllä jo sääliä... haluaisi niin kovasti saada minut raskaaksi ja kovasti tekee töitäkin sen eteen. Loman tarvis varmaan.

Yhteistyössä