Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Mulla on aina tissit kipeet menkkoihin asti. Turpoavat ja kipeytyvät menkkoja kohti. Rappusten käveleminen tekee kipeetä ja se hetki kun ottaa rintsikat pois,, :x Sattuu tosi paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Mulla on aina tissit kipeet menkkoihin asti. Turpoavat ja kipeytyvät menkkoja kohti. Rappusten käveleminen tekee kipeetä ja se hetki kun ottaa rintsikat pois,, :x Sattuu tosi paljon.
No just..Se nyt tästä vielä puuttuiskin, mulla on aina ollut kivuliaat menkat mut tää tissien aristaminen ja kipeytyminen on ihan uutta.
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Mulla on aina tissit kipeet menkkoihin asti. Turpoavat ja kipeytyvät menkkoja kohti. Rappusten käveleminen tekee kipeetä ja se hetki kun ottaa rintsikat pois,, :x Sattuu tosi paljon.
No just..Se nyt tästä vielä puuttuiskin, mulla on aina ollut kivuliaat menkat mut tää tissien aristaminen ja kipeytyminen on ihan uutta.
Mullakin tuo alkoi vasta muutama vuosi sitten. Mistä lie sitten johtuukin?
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Mulla on aina tissit kipeet menkkoihin asti. Turpoavat ja kipeytyvät menkkoja kohti. Rappusten käveleminen tekee kipeetä ja se hetki kun ottaa rintsikat pois,, :x Sattuu tosi paljon.
Mullakin tuo alkoi vasta muutama vuosi sitten. Mistä lie sitten johtuukin?