Ovulaatio keskenmenon jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "annaliina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Törmäsin tähän vanhaan ketjuun, ja päätin päivittää kuulumisia. Tosiaan raskaus meni kuin menikin loppuun asti Niinkuin pitikin, tyttömme nyt jo pian 11kk ikäinen . Keskenmenot ovat raskaita kokemuksia, mutta hyvin hyvin tavallisia. Kierto palautuu kyllä ennalleen, ja kroppa palautuu. Täytyy muistaa ettei keskenmeno johdu mistään itseaiheutetusta syystä, tai että olisi jollain lailla "viallinen". Se on täysin normaalia. Minulla tuo ensimmäinen kierto venähti ikäänkuin tuplasti pidemmäksi ja tulin raskaaksi 4. Kierrosta km jälkeen. Voimia kaikille keskenmenon jälkeen uudelleen yrittäville <3.

Hei ja osanotot kaikille keskenmenon kokeneille. Itse sain kkm:n kolme viikkoa sitten, raskausviikolla 18+4. Kaiken piti olla hyvin, ntultrassa onniteltiin ja kaikki sujui niinkin pitikin. Yhtäkkiä heräsi tunne ettei kaikki olekaan hyvin, en tuntenut liikkeitä vaikka ne oli tuntuneet jo Rv 15.

Nyt lääkkeellisestä tyhjennyksestä on aikaa reilu 2vk ja yritetään miettiä mikä olisi parasta tässä tilanteessa. Yritetään heti uudelleen vai odotetaan että aikaa kuluu?
Mietityttää kuinka kauan kropalla menee aikaa parantua...olin tunnistavani oviksen eilen ja mietinkin voiko se tulla jo niin pian, kp 19?

Olin tänä talvena ensimmäistä kertaa raskaana melkein 1,5 vuoden yrittämisen jälkeen. Mulle tuli keskenmeno viikolla 9, tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Tyhjennyksestä meni 3,5 viikkoa, ennen kuin raskaustesti näytti taas negatiivista. Nyt ovistesti näyttää positiivista, en tiiä uskaltaako tuohon luottaa. Todella turhauttavaa odottaa kropan palautumista

Olin tänä talvena ensimmäistä kertaa raskaana melkein 1,5 vuoden yrittämisen jälkeen. Mulle tuli keskenmeno viikolla 9, tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Tyhjennyksestä meni 3,5 viikkoa, ennen kuin raskaustesti näytti taas negatiivista. Nyt ovistesti näyttää positiivista, en tiiä uskaltaako tuohon luottaa. Todella turhauttavaa odottaa kropan palautumista

Pahoittelut keskenmenosta. Itselleni keskenmeno oli tähän astisen elämäni suurin menetys. Aika onneksi helpottaa mutta voi kauhea miten aikaa tuntuu matelevan. Ja kropan palautumista on tuskaista odottaa. Itse odottelen jälkitarkistus, joka pitäisi olla viimeistään kolmen viikon päästä, nyt keskenmenosta 5vk. Saadaan kuulla myös tulokset, miksi vauva menehtyi.

Saitteko te luvan yrittää uudelleen heti? Ihan kamala kokemus sinulla takana. Pitkän yrittämisen jälkeen kokea tuollainen kohtalo. Mutta älä lannistu! Uutta yritystä vain käyntiin. Ainakin raskautuminen on mahdollista!

Ihan mahtavaa, että löysin tämän ketjun!
Meillä kaksi keskenmenoa takana. Ekan km jälkeen tulin raskaaksi toisesta kierrosta. Sekin meni kesken 3.2.
Sen jälkeen tuntui etten jaksa enää... Mutta taas sitä kuitenkin toivoo. Ovulaatiota en ole saanut bongattua km jälkeen joten taidan odotella seuraavaan kiertoon.
Onko muita joilla useampi perättäinen keskenmeno?

Ihan mahtavaa, että löysin tämän ketjun!
Meillä kaksi keskenmenoa takana. Ekan km jälkeen tulin raskaaksi toisesta kierrosta. Sekin meni kesken 3.2.
Sen jälkeen tuntui etten jaksa enää... Mutta taas sitä kuitenkin toivoo. Ovulaatino ota en ole saanut bongattua km jälkeen joten taidan odotella seuraavaan kiertoon.
Onko muita joilla useampi perättäinen keskenmeno?

Itse kirjoittelin tuossa ylempänä, sain edellisen keskenmenon Rv 19 ja sitä ennen Rv 7. Eli kaksi peräkkäistä keskenmenoa takana. Silti ei luovuteta! :) hitsi mehän saadaan vielä vauva syliin! Nyt juuri loppui Menkat ja voisi alkaa ovista tikuttelemaan...

Joo, ei saa luovuttaa ☺️
Onko teillä tutkittu tarkemmin keskenmenojen syytä? Me saatiin lähete tutkimuksiin, mutta ajan saamiseen saattaa mennä aikaa..

Meillä tutkitaan sikiön kuolemaa. "synnytin sikiön sairaalassa, jotta saivat sikiön ja istukan tutkittavaksi. Minulta otettiin myös lapsivesipunktio kun sikiön kuolema selvisi. Eihän se kuoleman syy aina selviä mutta itselleni oli tärkeää että tehtäisiin kaikki, jotta se voisi olla mahdollista.

Alkuraskauden km ajattelin vain ettei sikiö ollut terve, jonka vuoksi meni kesken. Toivottavasti enää kolmatta keskenmenoa ei tule, jolloin luultavasti asiaa tutkittavien enemmän. Millä viikoilla sulle km tulivat?

Meillä tutkitaan sikiön kuolemaa. "synnytin sikiön sairaalassa, jotta saivat sikiön ja istukan tutkittavaksi. Minulta otettiin myös lapsivesipunktio kun sikiön kuolema selvisi. Eihän se kuoleman syy aina selviä mutta itselleni oli tärkeää että tehtäisiin kaikki, jotta se voisi olla mahdollista.

Alkuraskauden km ajattelin vain ettei sikiö ollut terve, jonka vuoksi meni kesken. Toivottavasti enää kolmatta keskenmenoa ei tule, jolloin luultavasti asiaa tutkittavien enemmän. Millä viikoilla sulle km tulivat?

Mulla mennyt kesken vkolla 6 molemmat
Näitä ennen 2014 oli yksi tuulimunaraskaus.
Ennen edellistä keskenmenoa ajattelin että vain huonoa tuuria.

Olen tosi pahoillani noista sun keskenmenoista. Varmasti ollut rankkaa noilla viikoilla

Mulla mennyt kesken vkolla 6 molemmat
Näitä ennen 2014 oli yksi tuulimunaraskaus.
Ennen edellistä keskenmenoa ajattelin että vain huonoa tuuria.

Olen tosi pahoillani noista sun keskenmenoista. Varmasti ollut rankkaa noilla viikoilla

Kokemus oli ihan kamala ja luulin etten ikinä selviäis. Mutta aikaa on kulunut reilu kuukausi jo uusi yritys on jo mielessä :) eihän se vauva tule ikinä unohtumaan ja sattui niin että meillä on lähipiirissä kolme odottavaa perhettä, joiden kanssa la olisi ollut lähekkäin...ei varmaan tule helppoa kun miettii itse kuinka meilläkin voisi olla samanikäinen jne.

Ootko tikutellut ovista vai tunnistatko oireista? Voi, toivon teillekin pikaista tärppiä, nuo keskenmenon ovat niin kamalia kokemuksia, oli ne sitten missä vaiheessa raskautta tahansa. Plussatestin jälkeen sitä jo alkaa ajattelemaan tulevaa ja suunnittelemaan elämää vauvan kanssa.. Ja sitten tuo kaikki viedään pois. Tsemppiä sinne!

Kokemus oli ihan kamala ja luulin etten ikinä selviäis. Mutta aikaa on kulunut reilu kuukausi jo uusi yritys on jo mielessä :) eihän se vauva tule ikinä unohtumaan ja sattui niin että meillä on lähipiirissä kolme odottavaa perhettä, joiden kanssa la olisi ollut lähekkäin...ei varmaan tule helppoa kun miettii itse kuinka meilläkin voisi olla samanikäinen jne.

Ootko tikutellut ovista vai tunnistatko oireista? Voi, toivon teillekin pikaista tärppiä, nuo keskenmenon ovat niin kamalia kokemuksia, oli ne sitten missä vaiheessa raskautta tahansa. Plussatestin jälkeen sitä jo alkaa ajattelemaan tulevaa ja suunnittelemaan elämää vauvan kanssa.. Ja sitten tuo kaikki viedään pois. Tsemppiä sinne!

Mun kierto on todella säännöllinen ja ovulaatio oireet selkeät. Silti oon tehnyt testejä Viime kierrossa ovulaatio oli 16 päivää ennen menkkoja. Yleensä 14 päivää ennen. Ilman testiä en ois yhtään tajunnut! Noin pari päivää O:n jälkeen mun lämmöt nousee reilusti. Norm lämpö 36.2 ja nousee 37 asteeseen. Joten aika selkeetä.
Nyt keskenmenon jälkeen en ovulaatiota bongannut. Vähän harmittaa odotella seuraavaan kiertoon.

Jos haluat niin mulle voi kirjoitella tähän spostiin; triplat@hotmail.com

Yhteistyössä