Ovulaatioliman tarkkailusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Olen tuota limaa tarkkailut ja useita päiviä ollut sellaista suht kirkasta,hieman maitomaista ja housut ovat hieman "tuhnuiset" ,lima ei meinaa muuttua joten voiko tämä siis olla jo se ovulaatiolima ja ihan kuin alkaisi jo ns kuivumaan. Mulla vaan käsitys et se ovislima on sellaiseta venyvää ja sakeampaa...
Jos joku kehtaa vastata...ei kauhean jouluinen aihe ;)) Mitä muista ovis merkkkejä on?

[QUOTE="Vieras";22735504]Olen tuota limaa tarkkailut ja useita päiviä ollut sellaista suht kirkasta,hieman maitomaista ja housut ovat hieman "tuhnuiset" ,lima ei meinaa muuttua joten voiko tämä siis olla jo se ovulaatiolima ja ihan kuin alkaisi jo ns kuivumaan. Mulla vaan käsitys et se ovislima on sellaiseta venyvää ja sakeampaa...
Jos joku kehtaa vastata...ei kauhean jouluinen aihe ;)) Mitä muista ovis merkkkejä on?[/QUOTE

Aiteen lemppari.

No nyt tää on vaan aikas ajankohtanen ;) siis seksiä su kp 13 ja mietin että missä se ovis vai menikö jo. Kierto on 30 päivää. Ihme juilimista alamahassa ollut maanantaista lähtien.Ei mulla yleensä oviksessa oo mahassa tälläsiä kipuja?!

[QUOTE="Vieras";22735504]Olen tuota limaa tarkkailut ja useita päiviä ollut sellaista suht kirkasta,hieman maitomaista ja housut ovat hieman "tuhnuiset" ,lima ei meinaa muuttua joten voiko tämä siis olla jo se ovulaatiolima ja ihan kuin alkaisi jo ns kuivumaan. Mulla vaan käsitys et se ovislima on sellaiseta venyvää ja sakeampaa...
Jos joku kehtaa vastata...ei kauhean jouluinen aihe ;)) Mitä muista ovis merkkkejä on?[/QUOTE

Aiteen lemppari.

Äitiskö oli/on kiinnostunut ovulaatiolimoista?

[QUOTE="Vieras";22735623]Onkohan mahd että ovulaatio oli jo? niin ja nyt hei oikeesti...vastauksia :)[/QUOTE]

Kaikki on mahdollista. Sekin että ovulaatiota ei edes tässä kierrossa ole/ollut.

Ainoa varma merkki siitä että ovuloit tässä kierrossa on se, että teet parin viikon kuluttua positiivisen raskaustestin ja synnytät lapsen joskus alkusyksyllä.

Valitettavasti, näin on näreet tämän asian suhteen. Seuraava potilas!

Yhteistyössä