~*Ovulaation induktio syyskuussa*~

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tervetuloa bayan fare!! :hug:

LT82,jännittäiä päiviä näköjään mennään siellä! Kuulostaa kyllä lupaavalta,että plussaa kehiin vaan! :whistle: :heart:

Itellä ei mitään uutta eipä taida tärppiä tulla tässäkään kierrossa,alkaa aika epätoivoselta näyttää!! :(

Niin nanna75 itellä on ollut ainakin viime kierrossa ennen ovista järkyttävät mahakivut ja tässä kierrossa oli vaan vähän semmoista viiltävää kipua,että clomien piikkiin ainakin itse olen sen laittanut! Kaikkee sitä pitääkin kestää! ;)

No eipä tullu positiivista tulosta :'( :'(
En voinu olla testaamatta, ja tässä sitä taas itkua väännetään, ja ihmetellään, että miksi se ei voi onnistua? |O Siis kun ovulaatio oli ihan selkee, ja koko 10 päivän ajan oli taatusti tuoreita nuijapäitä tarjolla, ja silti ei tärppää. Mä en enää jaksa, mä luovutan koko homman, lyön hanskat tiskiin, vedän v***n päähän ja pakenen vuorille. :ashamed: Mä en vaan jaksa tätä joka kuukausittaista pettymystä. :'(

Niin siis selvyyden vuoksi, että tätiä ei kuulu eikä näy...................... :headwall: Alkais vuotaa, jos kerta ei oo tärpänny. Pääsis alottaa seuraavaa kiertoa, ja miettii, että syödäkö lääkkeitä vaiko ei.

PeePee77 & Jense: niin vähän ajattelinkin, että voisko olla clomeista johtuvaa munarakkuloiden kasvukipua/ovista, mutta kun ei anna itsellensä lupaa uskoa edes siihen (saati sitten raskautumiseen) :| Keskiviikkona ajattelin kylläkin vasta tikuttaa ovista, mutta toki tässä varmuuden vuoksi pupuiltiin jo viikonloppuna ;)

LT82: ei voi olla totta, että sait negan :hug: Oisko vielä kuitenkin mahdollisuus että muuttuis plussaksi, kun ei tätiä näy? Jospa testasit liian aikaisin?

Maikki-Likka: :hug:

marianne22: mikä sulla on tikutuspäivä?

Voi ei LT82 :'( Jos säkään et saanut plussaa niin tuskinpa minäkään saan, tuli ihan semmonen olo.
Tätiä ei vieläkään näy ja nipukka on ja pysyy yläilmoissa kovana. Eilen huomasin että vesi maistuu rautaputkelta ja ruoka muutenkin paskalta. Sinänsä positiiviset oireet. Voiskohan clomeilla kierto yhtäkkiä venähtää tällä tavalla? Eka ja toka kierto oli 27 ja 29 ja nyt mennään jo 35. Ilman clomeja on ollut epäsäännöllinen. :/

En mä enää jaksa uskoa, että odottaisin, nega mikä nega. :ashamed: Ja mieli maassa... Ja kuitenki kp 30 jo, pitäis sen jo näkyä.
Mut nyt vaan on sit se sama pelko per**essä ku aiemminki; eli sillon KU-raskauden aikaan tein monta nega-testiä ekaksi, ja sit kun oli jo puoltoista viikkoa menkat myöhässä niin vasta sillon sain positiivisen. Mut sepä olikin sitten oma juttunsa se jatko. Esikoisen aikaan kyllä tein vaan yhden testin, ja heti oli positiivinen, mutta kun en yhtään muista, että kuin paljon oli sillon menkat myöhässä... :ashamed:
Kuka /mistä tuo täti-nimitys on tullu??? Vai onko se jotain ikivanhaa perua tältä palstalta? :heart: :saint:

Täällä aletaan taas piinailemaan päiviä että milloin voisi testata. Tällä kertaa on testejä valmiina, tilasin mammaksin raskaustestejä.
Viime kiertohan venyi pitkäksi. Toivottavasti ei tällä kertaa jos menkat ovat tullakseen.
Mulla alkaa sitten viimeinen neljäs clomikierto ja sen jälkeen sitten lääkärille.

Pitelen täällä peukkuja.. Jos ovulaatio ollut sulla myöhemmin!?!

Täällä mennään samoissa kierron päivissä kuin siel... clomit 3-7.. kp 13 uä-> ei rakkuloita kuin molemmin puolin, päljon sellaisia n.10 mm. Lääkäri sitä mieltä ettei toivoa... Itse jaksan kuitenkin toivoa jos olisi myöhemmin ovuloinut, koska en tikutellut ja yritin muutenkin keskittyä muuhun elämään välillä ;) (huonolla menestyksellä..)
Nyt menee kp31 eikä menkkoja.......

Tiistai 04.09.2007

Omppu76........5.clomit. ....................................kp 54/24-30
JEP..................4.clomit + metut.........................kp 39/31-36...y 2,5v
Darma.............puregon+pregnyl.......................kp 38/28
macy...............(clomit)........................................kp 36/32
Rötväles..........3.clomit....................................... kp 36/28.........yk14
mm -72............4.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 35/28-32
Sini 78.............1. puregon+pregnyl....................kp 34/29-31
LT82................clomit+terot................................kp 31/27-34..y15kk
nunniu.............2.clomit.......................................kp 31/29
Rina82.............1. clomit......................................kp 30/??
Pömpeli-pötsi...3.clomit.......................................kp 28/30
Maria-83..........2.clomit.......................................kp 28/34-36
Vilinäiti.............3.clomit.......................................k p 27/36.......yk16
Jense...............4.clomit+terolut...........................kp 27/32
kati231............2.puregon + pregnyl + luget........kp 24/28-42..yk 19
Bee..................2.puregon+pregnyl......................kp 20/28.....y 15kk
jonski...............clomit...........................................kp 16/30-32
Ines.................3.clomit (tauko) + metut + terot..kp 16/?
kurpitsa...........2.clomit+metut + pregnyl.............kp 14/35-50
Nanna75........... 1.clomit......................................kp 13/14-30
PeePee77........1.puregon+pregnyl......................kp 12/29-31
Emppu78.......... 5.clomit.......................................kp 11/?
marianne22......1.clomit........................................kp 11/28-30
Bayan Fare.......1.clomit........................................kp 3/?.......y 1v
Maikki-Likka......................................................kp 2/29-31
Heksamiina......3.clomit (nyt tauko?).....................kp ?/28
Kimpsu.......
Matilda2007.....

Plussanneet tästä pinosta 8/2007 >:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007

Mulla on nyt kp 5, eli toista Puregon+Pregnyl-kiertoa aloittelen. Listaan voisi korjata ken osaa :) Tänään aloitan pistämään ja viikon päästä sitten kontrolliultraan. Viime kierto eli eka Puregon-kierto meni hyvin, munikset kasvoi ja limis oli hyvä, ja Pregnylin pistin ajallaan, mutta eipä siltikään tärpännyt :|

nanna!tein eilen ovistestin ja siihen tuli tosi haalee se toinen viiva?ja huomenna teen uudestaan.kuinka tumma se viiva yleensä on?vai onko haaleekin merkki siitä?maha on kyllä pinkeenä koko ajan johtuen niistä clomeista.. :kieh:

Vastaan nyt vaikka et sitä kaikille suunnannutkaan =)

Se toinen viiva pitää ovistestissä olla yhtä tumma/tummempi, mutta vaaleampi ei kelpaa.. Mutta usein ovulaatio alkaa olla lähempänä kun viivan väri tummuu.
Esim.meillä Pco potilailla ei pidä luottaa täysin ovistesteihin, koska monet pienet munarakkulat saattaa vaikuttaa noihin arvoihin ja ovistestin tulokseen samalla..

Ehkä sulla ovis nyt lähellä :D

Osaisikohan joku täällä auttaa minua???

Minua kiinnostais tietää näistä clomeista vähän enemmän. Tänään alkoi uusi kierto ja clomit voisin alottaa. Olen kuitenki lähdössä ulkomaille viikoksi parin viikon päästä joten sen takia haluaisin tietää että tarviiko niiden kanssa käydä jossain muissa kontrolleissa kun tässä kp10 ultrassa??
Eli siis onko jotain verikokeita tai vastaavia ollut kenelläkään kp11-19 välisenä aikana?? Kovasti haluaisin jo tänne piinailemaan kun tuntuu että kuukausikin odottamista on jo liikaa tässä vaiheessa!

Täti sitten tuli, että nyt kp 1 :'( :'( :'(
Mä en enää jaksa uskoa tätä todeksi, että me ei muka saatatsi vauvelia. Kun ei kummalakaan ole mitään "vikaa" todettu, muuta kuin multa tietysti puuttuu toinen munajohdin. Kuinka hel****ssä tämä voi olla näin vaikeeta? Joka kuukausi tuntuu, että nyt oli viimenen kk kun yritetään, että nyt loppu, mutta siitä huolimatta sitä aina jossain tuolla takaraivossa koputtelee toive nyytistä....

Mä jo kirjoittelinkin tuonne aiemmin, että en mahda syödä tällä kierrolla lääkkeitä. Mutta nyt siihenkin miehen työhommaan tuli muutos, enkä tiedä, että alanko syömään vai en. Siis mies ei ole käytettävissä tän kierron 15.-16. päivä (on koulutuksessa 400 km päässä), ja mulla oli eilen päättyneessä kierrossa ovis just 16. pv. Eli mitä mieltä TE ootte, syönkö lääkkeitä, ja otan riskin, että ovis on just sillon miehen reissun aikaan, vai enkö syö, ja luomuillaan se mikä voidaan? Mitä mä teen... ??
Mikä on Rötväles, sun tilanne?? ++++++++ - tuulia oikein reilusti sinne, plussaa sä, kun mä en saanu sitä! :hug:

Voin sanoa omalta kohdaltani, että ensimmäisessä clomikierrossa tahtoivat 10, 13 ja 16 päivinä, koska alkuun näytti että lähti monta kehittymään, mutta sitten kaikkien rakkuloiden kasvu toppas. Toisessa clomikierrossa 13 ja 16, mutta se 16 jäi pois kuitenkin, koska tilanne oli aivan sama kuin edellisessä kierrossa eli etteä kasvu lopahti..

Toisilla kyllä olen kuullut ja näilläkin sivuilla on puhuttu, että toiset käyttää monta kuukautta ilman seurantaa. Se on aika typerää, jos sitä hyperstimulaatiota tapahtuu.
Sulla kuitenkin eka clomikierto, niin varmaan siinä kp 10 uä:ssa näkyy mikä on tarvis.. Voi tietenkin olla että siellä olisi kasvamassa liikaa rakkuloita ja kieltävät yhdynnät monisikiöiden välttämiseksi, jos et pääse uudestaan uä:n esim kp13-16...

Toivottavasti auttoi jonkun verran ja meni oikein mun puolelta, mutta lääkäri (useimmiten)on paras vastaamaan tuohon! =)

Täti tuli tänne... Siis kp 1.

Mutta mutta... Mä jo aiemmin kirjoitin, että en mahda syödä tälle kierrolle lääkkeitä miehen työhommien takia. Mutta siihen tuli nyt muutos. Mies ei ole käytettävissä kp 15.-16., on sillon 400 km päässä koulutuksessa. Ovis oli eilen päättyneessä kierrossa nimenomaan kp 16. Mutta kysymys kuuluukin, että mitä mieltä TE olette, syönkö lääkkeitä, ja otan sen riskin, että ovis tulee just miehen työmatkan aikaan, vai enkö syö, ja luomuillaan se, mikä pystytään. En oikein nyt tiedä mitä tehdä... :ashamed:

Yhteistyössä