Ovulaatiosta ja kiinnittymisvuodosta!! Apuja tarvitaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja APUAA!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

APUAA!!

Vieras
Eli tilanne on sellainen, että multa on tänään pyyhkiessä tullut punertavaa/ruskehtavaa vuotoa.. Tai oikeastaan tuli jo yöllä kun kävin vessassa. Harrastimme seksiä perjantaina, jolloin kuitenkin oli mun käsityksen mukaan liian aikaista ovulaatiolle!!! (kp 11/32-34)..

Mun kierto on ollut aina suht pitkä, mutta säännöllinen ilman mitään hormonaalista ehkäisyä... Voiko siis noin pitkässä kierrossa ovis olla jo noin aikaisin??! Ja voisko mahdollista kiinnittymisvuotoa tulla jo näin pian???!! Mitään välivuotoja ei ikinä ennen ole ollut... En myöskään ole ikinä "bongaillut ovislimoja" tai vastaavaa joten oviksen ajankohdasta ei varsinaisesti ole hajua...

Olisko jollain kokemusta?

ap, olisiko NYT ovis tulollaan ja siitä tuo pikku tuhru?..luulisin itse näin =)
..kiinnittymisvuodolle ehkä vielä liian aikaista..vaikea sanoa, kun en ole "ammattilainen" ;)

ap, alkion matka kohtuun kestää vähintään sen 5vrk ja siitä menee vielä 1-7vrk(miulla meni oviksesta se 10vrk testailun perusteella) kun alkio kiinnittyy..vaan kaikenlaista naisten kropassa tapahtuu..kaikki siis mahdollista :)

Joo, täytyy vähän tarkkailla tilannetta, koska koskaan aiemmin ei tässä vaiheessa kiertoa tuhruja oo ollut!! Kävi kans mielessä, että voisko olla joku tulehdus?? Toisaalta mitään muita oireita ei ole?!?

Naisen kroppa ei vaan AINA toimi kuin kello!..elämäntilanne, stressi, sairaus jne. voivat tuoda muutoksia kiertoon.

Miulla vuodenajan vaihtelut ovat aina vaikuttaneet: kesällä jotain "outoa" aina välillä ja talvisin hyvinkin tarkka kierto - tosin ikähin miulla jo vaikuttaa(44v)

Yhteistyössä