Ovulaatiosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Smk

Vieras
Oviksen ajan kohdasta hämilläni..

aamulämmöt oli eilis aamuun saakka 36.0 joka aamu suusta mitattuna, täsmälleen samaan aikaan,mutta eilen aamulla ja tänään lämmöt oli 36.4.
Voiko tuosta lämmön hyppäämisestä päätellä ovulaation olleen tiistaina, jolloin aamulämpö oli vielä normaali.
Tikuttanut olen Davidin-ovistikuilla jotka ei viime kierrossakaan mulle näyttäneet ovisplussaa. Kahta viivaa kylläkin,muttei niin että testi viiva olisi kertaakaan ollut vahvempi, en tiedä onko niihin yhtään luottamista.
Aiemmin käytin sofin ja halpa-testin,mutta noita Davidin testejä tulin tilanneeksi niin monta silloin,että nyt on vielä 2 jäljellä ja nuukana ihmisenä ajattelin et käytetään nyt noi pois.
Kellään kokemuksia et Davidit ei ois toimineet??
Tai sit en ovuloi??
Tiistaina joka tapauksessa JA eilen, ihan älytömät limat tuolla alakerrassa. Uskosinko siis limojen ja lämmön perusteella et ovis meni jo?
Hitsi tää on pelaamista, kun osais olla seuraamatta kehoaan ja tekemättä ovistestejä.. Mutta senkin takia pakko ois paikallistaa ovu,kun mie ei ole kotona aina, että tietäisi onko siinä kierrossa toivoa ja niin ees päin. :(

Noita Davidin testejä on kait jossain aiemminkin parjattu, mutta itse olen ollut ihan tyytyväinen niihin. Eli hyvin olen onnistunut bongaamaan oviksen testien avulla. En ole myöskään koskaan mittaillut lämpöjä, kun pidän sitä epävarmana merkkinä (itseläni siis). Tsemppiä! Toivottavasti tärppi käy!

Itse käytin aluksi muutaman kk:n ajan Sofin testejä, joista ei kyllä kukaan ottanut selvää. Jotain viivaa pukkasi, mutta haaleaa eikä koskaan niin tummaa kuin olisi pitänyt ohjeiden mukaan olla. Ja jossain kierrossa ei tullut viivaa lainkaan, toki voihan olla etten ovuloinut silloin vaikka muka oireilinkin oviksen aikaan. Edellisessä kierrossa käytin Clear Bluen kallista digitestiä, eipähän tarttenut arpoa viivojen tummuutta kun pamahti lopulta parin aamun testauksen jälkeen hymynaama tikkuun :) Mutta se on kyllä niin kallis että mulla ei ainakaan ole varaa sitä joka kuukausi käyttää.

Itse käytin aluksi muutaman kk:n ajan Sofin testejä, joista ei kyllä kukaan ottanut selvää. Jotain viivaa pukkasi, mutta haaleaa eikä koskaan niin tummaa kuin olisi pitänyt ohjeiden mukaan olla. Ja jossain kierrossa ei tullut viivaa lainkaan, toki voihan olla etten ovuloinut silloin vaikka muka oireilinkin oviksen aikaan. Edellisessä kierrossa käytin Clear Bluen kallista digitestiä, eipähän tarttenut arpoa viivojen tummuutta kun pamahti lopulta parin aamun testauksen jälkeen hymynaama tikkuun :) Mutta se on kyllä niin kallis että mulla ei ainakaan ole varaa sitä joka kuukausi käyttää.

Moikka!

Mitäs sen clearbluen käyttäminen maksaa/kierto?

Mie kyl huomasin kun neljän eri merkkistä ovistestiä käyttänyt, että niissä on miun kohallani kyllä eroja ja jos joku muu näytti selkeesti plussaa,piti davidilla huvikseen tikuttaa, saattoi näyttää negaa.

Mutta sitten, onkos täällä lukioissa niitä jotka vanhan aikaisesti vaan mittaa aamulämpöjään? Oletteko havainneet sen luotettavaksi?
Mulla siis edelleenkin lämmöt sen 0,4-0,6 astetta korkeammat kuin ennen oletettua ovista, vieläkin siis mittaan joka aamu herätessä, koska tää on eka kierto jossa mittaan, tuleepahan testattua tämäkin sitten.
Onko se niin että jos nyt esim tänä aamuna olisi lämpö 0,5 astetta enemmän kuin samaan aikaan eilis aamuna, niin oliko se ovis sitten niin kuin eilen?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä