Ovulaatiotesti ja raskaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijaaaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijaaaaaa

Vieras
Kk kierto 27-29pv.
Viimeiset kunnon kuukautiset alkoivat 5.9 ja kestivät noin 4 päivää.
1.10 alkoi jälleen menkat, mutta vuoto oli äärettömän niukkaa ja kesto vain 2päivää, toisena päivänä oli enemmän semmoista tuhruttelu vuotoa.

Tein tänään ovis testin joka näyttii "positiivista", tuli siis kaksi viivaa ja kontrolli viiva oli noin puolet tummempi. Tein myös (päiväpissasta) raskaustestin joka oli puhdas nega.

Voiko olla mahdollista että olen raskaana mutta ei vielä testissä näy, vai onko mulla vaan ovis alkamassa heti menkkojen jälkeen?

Noista päätellen voisi olla raskaudestakin kyse. Testaile normaalilla raskaustestillä parin päivän kuluttua..

Ovulaatiotesti voi toki näyttää raskauden.

Itse tein tänään kaksi ovulaatiotestiä. Eka näytti suht tummaa viivaa ja muutama tunti myöhemmin tuli pelkkä kontrolliviiva.
Nekin siis voi näyttää mitä vaan...

Ovulaatiotesti voi toki näyttää raskauden.

Itse tein tänään kaksi ovulaatiotestiä. Eka näytti suht tummaa viivaa ja muutama tunti myöhemmin tuli pelkkä kontrolliviiva.
Nekin siis voi näyttää mitä vaan...

Mä tein kerran kaks samaan aikaan. Pissasin purkkiin ja upotin kahta tikkua, toinen anto positiivisen ja toinen pelkän kontrolliviivan.
Alko tuntuu et osa tikuista tarkotuksella näyttää negaa, et saadaan porukka ostamaan.