Ovulaatiotesti saattaa näyttää raskauden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kysyisin jotka testanneet ovistestillä raskautta niin oletteko tehneet sen aamupissasta vai normaalisti päiväpissasta niinku ovistestit yleensä tehdään?? Tiedän kyllä että raskaustestillä pitää varmistaa mutta kysynpä nyt näin:) Kertokaahan kokemuksia kun näyttää melko moni näillä ovistesteillä testailevan raskautta.

Mulla ei näyttänyt ja aamupissasta tein. Tuli siis viiva mutta ei yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva eli ei tarkoittanut mitään. Samasta pissasta tein r-testin ja oli plussa.

no minulle ovulaatio testi näytti raskauden mutta en tarkoituksella sillä testannut... miehen kanssa yritimme lasta ja käytin apuna ovulaatio testiä.. tikutin monta päivää ja aina vain se näytti plussaa. sitten tein raskaustestin ja sekin näytti plussaa... =)
nyt se plussa on tuolla päiväunilla

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
no minulle ovulaatio testi näytti raskauden mutta en tarkoituksella sillä testannut... miehen kanssa yritimme lasta ja käytin apuna ovulaatio testiä.. tikutin monta päivää ja aina vain se näytti plussaa. sitten tein raskaustestin ja sekin näytti plussaa... =)
nyt se plussa on tuolla päiväunilla

Teitkö testin aamu vai päiväpissasta siis sen ovulaatiotestin joka näytti loppukierrostakin plussaa?

Yhteistyössä