ovulaatiotestien haamut, apua!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuuva

Vieras
Eli olisko jollain ollu samanlaista tai muuten osais auttaa?
Oon ekaa kertaa metsästänyt ovista tässä kierrossa. Kierto 25-27 päivää. Nyt kp 13 ja laskin että ovulaatio olis voinu mahdollisesti osua tälle päivälle.
Ovulaatiotesti näytti eilen tooooosi haaleeta haamua ja tänään haamu oli vähän vahvempi kuin eilen mut ei silti yhtään niin tumma kuin testiviiva.
Kysymys onkin et voiko haamuista päätellä et ovis on lähestymässä ja kauanko noita haamuja voi oikein testeihin ilmestyä?
Ekan lapsen jälkeen oon kuvitellut tuntevani oviksen ja sellasia tuntemuksia on juuri nyt... testi silti näyttää haamua, höh??! Testannut oon aina iltapäivästä neljän aikoihin.

Taitaa olla vahvistumassa vielä. testaile huomenna uudestaan ja jatka testailua, kunnes tulee ihan selkeä, vahva viiva. Mulla kans näkyi ensin haamu ja vahvistui siitä kyllä sitten ihan selkeäksi. En nyt muista enää, että montako päivää tuohon vahvistumiseen meni.

No mäkin oon ajatellu et enkö mä nyt saakaan sitä kunnon plussaa vaan haamuja vaan... Toivotaan et vahvistuu! Oon vaan tosi malttamaton ku kuvittelin et ovis olis tosiaan ollu jo viikonloppuna ;)

Kävin kurkkaas tota clear blue testiä ja on tosiaan kalliimpia mitä noi kotitestin ovistestit. Pitänee kuitenki harkita ens kierrossa jos nyt sitten enää niitä tarviinkaan ;)

Yhteistyössä