oyksissa on ainakin jo syöpäleikkauksia siirretty, täysin sikamaista touhua

niin..ihmisiä kuolee ja ihmiset kärsivät jotta hoitajat pääsevät kerran vuodessa panolomallensa , se siitä etiikasta..toivottavasti jatkossa se sädekehä pään yläpuolelta putoaa kurkkuun ja tajuavat että miltä potilaista tuntui

Ei näitä sairaaloita ja hallintoa kiinnosta, onko niitä hoitajia vai ei.
Haluavat ilmeisesti, että potilaat kuolevat hoitojonoihin.
Tämä hoitajapula on ollut vuosia tiedossa, eikä ole aiemminkaan tehty. mitään. Miksi nyt lakon aikana huudetaan hoitajien perään, kun näitä leikkauksia joudutaan aina muulloinkin siirtämään ja perumaan.
Eipä silloin ole kukaan ihmettelemässä. Mikseivät hanki tarpeeksi resurssia sairaalaan?

JULKAISTU 04.11.2019 21:39

Yle: Suomen suurimmassa sydän- ja elinsiirtoleikkauksia tekevässä sairaalassa akuutti hoitajapula

Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin (Hus) sairaalan 19 leikkaussalista oli maanantaina kiinni poikkeuksellisesti viisi.

Hoitajapula pidentää joidenkin potilaiden odotusaikaa leikkauksiin.

Uutinen on vuodelta 2010. Joten ei ole ihan uusi asia tämä hoitajapula.

Ei sitä tahtotilaa ole löytynyt mistään, jotta asiat haluttaisiin korjata.

Nyt sitten syytetään näitä sairaanhoitajia ja lähihoitajia siitä, että työolot on paskat ja eikä ole työntekijöitä työpisteissä.
Olisi ollut poliittisilla päättäjillä, työnantajilla aikaa tehdä jotain, mutta eipä oikein kiinnosta potilaiden hyvinvointi eikä laadukas kiireetön hoito.

Onhan se jo todettu, kun palkka nousee tulee niitä työntekijöitä tekemään töitä. Jopa niitä, jotka ovat vaihtaneet alaa.

28.7.2010 3:00

30 000 koulutettua sairaan- ja lähihoitajaa siirtynyt muihin töihin

Pula pahin
vuosikausiin

Poliittinen
tahto ratkaisee

Johtaja Eija Koivuranta sosiaali- ja terveysministeriöstä myöntää, että ympäri vuoden tiukka henkilöstötilanne on yksi kesän hoitajapulaan johtanut tekijä.
– Terveydenhuollon yksiköt kamppailevat koko ajan voimavarojen riittävyyden kanssa. Henkilöstölisäykset olisivat varmasti perusteltuja, mutta riippuvat poliittisesta tahdosta, Koivuranta muistuttaa.

leikkiä ihmishengillä. ehkä siksi ovatkin niin hiljaa tää hoitaja joukko. kun eivät kehtaa näyttäytyä
.
Noita leikkauksia siirrettiin jo kaksi vuotta korona-aikana. Kun hoitajat ylityöllistyivät ja tekivät triplavuoroja. Kiitokseksi saivat jouluna itse tulostettavan kortin.

Hoitajat varmaan loppuu, jos työstä ei aleta maksamaan oikeaa hintaa. No, täällä on jo kerrottu, että ihmiset osaavat kirjoittaa itsellensä lähetteet.

Olen parin Meilahden sh ystäväni kanssa jutellut.
Tämä on kaikkein korneinta ja tekopyhintä shittä, mitä on keksitty.

Paitsi tietysti se HUS hallinnon kehitysehdotus; Kiitos -kortit, joita kehotettiin printata työtovereilleen.

Päiväkotitasolla on HUS:n ehdotukset.

Rakennuksen valaisu hoitajille, jotka altistuivat itse koronalle. Osa sairastunut hoitajista itse hoitaessaan koronapotilaita ja saaneet ammattitaudin ja pysyvästi ongelmia keuhkoihinsa.

Finlandia-talon valaistus kunnioittaa koronakriisin kanssa kamppailevia työntekijöitä
Valaistus kunnioittaa kriittisten alojen työntekijöitä koronakriisissä.

Olen parin Meilahden sh ystäväni kanssa jutellut.
Tämä on kaikkein korneinta ja tekopyhintä shittä, mitä on keksitty.

Paitsi tietysti se HUS hallinnon kehitysehdotus; Kiitos -kortit, joita kehotettiin printata työtovereilleen.

Päiväkotitasolla on HUS:n ehdotukset.

Rakennuksen valaisu hoitajille, jotka altistuivat itse koronalle. Osa sairastunut hoitajista itse hoitaessaan koronapotilaita ja saaneet ammattitaudin ja pysyvästi ongelmia keuhkoihinsa.

Finlandia-talon valaistus kunnioittaa koronakriisin kanssa kamppailevia työntekijöitä
Valaistus kunnioittaa kriittisten alojen työntekijöitä koronakriisissä.

*shittiä

Joten ei niitä hoitajia ole tulevaisuudessakaan ja loputkin lähtee alalta.
Osa on jopa ottanut Valvirasta oikeudet itse pois, etteivät vaan joudu hoitajan töihin mahdollisten pakkolakien pakottamana.

Noita leikkauksia siirrettiin jo kaksi vuotta korona-aikana. Kun hoitajat ylityöllistyivät ja tekivät triplavuoroja. Kiitokseksi saivat jouluna itse tulostettavan kortin.

Hoitajat varmaan loppuu, jos työstä ei aleta maksamaan oikeaa hintaa. No, täällä on jo kerrottu, että ihmiset osaavat kirjoittaa itsellensä lähetteet.

Sitä korttijuttua on ilmeiseti jopa laajennettu niin, että tulosta itsellesi joulukortti.
Varmaan on kovin lämmittänyt hoitajia! Ei muuta joululahjaa ole irronnut. Huvittavaa.

Keskusteluketjuissa on myös minun mieleen jäänyt, että itse potilaat osaavat hyvin hoitaa itsensä ja tietävät paremmin mitä lab. pitää ottaa ja tulkitsevat ne myös ihan itse. Joten ei näitä hoitajia mihinkään tarvita enää eikä näemmä kukaan arvosta.
No sittenhän hoitajat voivat olla maailman tappiin asti lakossa kun ovat niin kovin tarpeettomia.

Sitä korttijuttua on ilmeiseti jopa laajennettu niin, että tulosta itsellesi joulukortti.
Varmaan on kovin lämmittänyt hoitajia! Ei muuta joululahjaa ole irronnut. Huvittavaa.

Keskusteluketjuissa on myös minun mieleen jäänyt, että itse potilaat osaavat hyvin hoitaa itsensä ja tietävät paremmin mitä lab. pitää ottaa ja tulkitsevat ne myös ihan itse. Joten ei näitä hoitajia mihinkään tarvita enää eikä näemmä kukaan arvosta.
No sittenhän hoitajat voivat olla maailman tappiin asti lakossa kun ovat niin kovin tarpeettomia.
Toi on hyvä pointti. Alan voi lakkauttaa, niin saadaan ihan valtavat säästöt! :D
Kun on kerran niin helppoa, että kuka tahansa osaa. Ja ainahan voi kysyä kaksplussalta, että mihin kohtaan pitää se piikki työntää! :D

Yhteistyössä