OYS:ssa synnyttäneitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Minkalaista siellä on? Aiemmin synnyttänyt aina Oulaisissa mutta nyt valitsin Oulun, rv 39+5 menossa. Oulun sairaala ihan tuntematon paikka. Onko perhehuoneita, monen hengen yhdistelmähuoneita? Minkalaiset suihkutilat? Onko kasvisruokaa tarjolla vai pitääkö pyytää erikseen? Saako siellä käyttää jotain tohveleita vai pitääkö viedä omat sandaalit mukaan? Saako vihreää Liberokassia? Ja ja ja kaikki tieto sieltä olisi kiva kuulla!

Ihan mukava sairaala minusta. Perhehuoneita ei ole montaa eikä niitä taida iudellernsynnyttäjät muutenkaan saada. Kahden hengen huoneita ainakin suurin osa ja ihan sopivasti yksityisyyttä mielestäni. Kätilöltä on toki joka lähtöön, mutta niin on varmasti kaikkialla, minulle ei ole sattunut yhtäkään hankalaa tapausta, yhdellä mummolla tosin oli aika vanhat imetysohjeet. Kasvisruoka toimitetaan sinulle merkittynä annoksena päivähuoneeseen kunhan etukäteen ilmoitat erikoisruokavaliosta. Synnyttäneiden osasto on juuri remontoitu joten suihkutiloista en osaa sanoa, aiemmin muuten ok, mutta mulle sattui aika pitkän matkan päähän huone (keisarileikkaus joten nurkan takanakin liian kaukana). Liberokassrja ei jaeta enää sairaaloissa vaan neuvolassa.

Oysissa oli yks vanhempi mummomainen todella ihana ja sydämmellinen kätilö synnyttäneiden osastolla.. Ollut molempina kertoina 06 ja 12 kun synnytin. Hänestä jäi todella hyvät muistot!

Vain hyvää sanottavaa, sekä synnytyssalissa että osastolla!Itse oli ekaa kerralla perhehuoneessa, toisella kerralla 3 hengen huoneessa. Ruoka oli hyvää. Suihkutilat siistit.Kasvisruuan sai kun ilmoitti. Omat tossut oli mukana, ja omat sukat kun ne sairaalan sukat on ihan järkyt.

Yhteistyössä