p*ska mutsi olen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jokos lapsi on nukkunut päiväunet, miksi et itse nukkunut samalla?

Ei kun pylly ylös penkistä ja ulos. Puolen tunnin päästä olette kävelleet jo ihan kivan pituisen lenkin ja mielikin on virkistynyt :)

Jokos lapsi on nukkunut päiväunet, miksi et itse nukkunut samalla?

Ei kun pylly ylös penkistä ja ulos. Puolen tunnin päästä olette kävelleet jo ihan kivan pituisen lenkin ja mielikin on virkistynyt :)

Aamulla nukkui 45 minuuttia, kyllä lepäsin samalla. Seuraavat ottaa vasta 3-4 aikoihin... tää on sellaista kestoväsymystä ollut nyt, että varmaan pitäisi viikko putkeen saada nukkua että oikeesti sais voimia.

Käydään joka päivä ulkona, samaa pakkopullaa sekin on, lähinnä vituttaa se kävelykin.

[QUOTE="huoh";28743383]Aamulla nukkui 45 minuuttia, kyllä lepäsin samalla. Seuraavat ottaa vasta 3-4 aikoihin... tää on sellaista kestoväsymystä ollut nyt, että varmaan pitäisi viikko putkeen saada nukkua että oikeesti sais voimia.

Käydään joka päivä ulkona, samaa pakkopullaa sekin on, lähinnä vituttaa se kävelykin.[/QUOTE]

Niinhän se kävely ja etenkin sinne lähteminen kiukuttaa, mutta itselläni ainakin aika kuluu ulkoillessa edes pikkasen nopeammin.

Itselläni on paha tapa jumittaa iltapäivät sisällä, vaikka joka aamu ollaan ulkona jo yhdeksältä.

Tänään onneksi (kun tuo pesukone on pyörinyt) pääsen viemään lapset hoitoon ja päästään miehen kanssa kahdestaan mökille koko viikonlopuksi (edellisen kerran oltiin siellä kahdestaan yli kaksi vuotta sitten).

Yhteistyössä