p*ska tilanne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono ystävä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono ystävä?

Vieras
mulla on yksi ystävä joka on oikeasti tosiystävä ja huipputyyppi, ollaan tunnettu lapsesta asti, mutta..
kun se vetää kännin, niin se on aina tosi aikasessa vaiheessa ihan naamat ja siitä saat huolehtia koko illan... ja se siis tulee sit aina meille yöksi kun ollaan oltu jossain kun asuu itse kauempana, niin seuraava päivä menee siinä kun se ramppaa meidän vessassa oksentamassa.. toisinaan se yrjööminen alkaa jo yöllä. joo, onneks se sentään menee sinne vessaan eikä laattaa pitkin lattioita, mutta se on on ihan hirveen raskasta seuraa..
mä itse en todellakaan sylje kuppiin ja juon toisinaan runsaastikin, mutta aina mun jalat kantaa ja kenenkään ei tarvitse musta huolehtia ja lisäks mulla on käyny niinkin hyvä tsägä, et mä en ikinä oksenna kännissä enkä krapulassa.
mä olen selvinpäin sanonu tän mun kaverille ja se ihan myönsi ja oli et tarvii koittaa rajottaa, mutta ei se pysty. se on niin monta kertaa nähty.
tänään sitten se soitti mulle et lähdetääks viihteelle ja luonnollisesti hän tulis sit meille yöksi.. sanoin, et mä soitan kohta et en tiedä vielä..
lähden jokatapauksessa viihteelle ja on sit paskamaista nähdä se kaveri siellä baarissa jos en ole sen kanssa liikkeellä, mutta mä en todella jaksais ottaa aikuista ihmistä kontolleni ja kuunnella sen laattaamista seuraavaa päivää.. oon varmaan huono ystävä, mutta... :/ en tiiä mitä sanon sille.

Alkuperäinen kirjoittaja Totuus:
sano että ok, jos tahti pysyy rauhallisena ja jokatoinen lasi on vettä. säkin haluut irrotella etkä vaan huolehtia hänestä..

ja jos alkaa näyttää huonolta se meno, niin vaihdat seuraa ja hän saa selvitä itekseen..

Et oo huono ystävä. Kaikkea ei ystävänkään tarvii sietää ollakseen hyvä :)

En kyllä tiedä mitä voisit tehdä, kun ei aikuisen ihmisen juomistakaan voi oikein rajoittaa väkisin.

mä olen sille miljoona kertaa sanonut, et ok, mennään, mutta sä pidät huolen et mun ei tarvii huolehtia susta!! toinen silmät kirkkaina luvannu ja aina mun ilta on menny pilalle.

en nyt vaan tiedä miten ilmaisen sille, että en jaksa lähtee sen kans.. et selvinpäin voidaan nähdä niin paljon kun mahdollista, mutta..

mut on tänään pyydetty kahteen paikkaan, toiseen laulaan singstaria josta sitten jatkettais porukalla yhden kaverin luo, mut tää mun ystävä josta kirjotin ei pidä näitä tyyppejä minään.. sanoin sille, et olen niiden kanssa puhunut, niin tää ystävä sit sano, et "no,meet sit niiden kaa toisen kerran!" ööö... :/ PRKL!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä olen sille miljoona kertaa sanonut, et ok, mennään, mutta sä pidät huolen et mun ei tarvii huolehtia susta!! toinen silmät kirkkaina luvannu ja aina mun ilta on menny pilalle.

en nyt vaan tiedä miten ilmaisen sille, että en jaksa lähtee sen kans.. et selvinpäin voidaan nähdä niin paljon kun mahdollista, mutta..

mut on tänään pyydetty kahteen paikkaan, toiseen laulaan singstaria josta sitten jatkettais porukalla yhden kaverin luo, mut tää mun ystävä josta kirjotin ei pidä näitä tyyppejä minään.. sanoin sille, et olen niiden kanssa puhunut, niin tää ystävä sit sano, et "no,meet sit niiden kaa toisen kerran!" ööö... :/ PRKL!!

sanot että oot jo aikasemmin sopinu toisten kanssa ja että ehkä törmäätte jossain baarissa myöhemmin, mutta holhoojaksi et ala ja pääpaino näillä toisilla kavereilla, koska sovittu aikaisemmin.. jos ottaa nokkiinsa niin oma häpeä on.. Kyllä sulla on oikeus kivaan iltaan ilman huolehdittavaa..

Yhteistyössä