kakspiippunen juttu... ystävä suuttui mulle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Juon Kahvini Miten Sattuu:
Alkuperäinen kirjoittaja HIH:
Nyt alkaa jo epäilyttämään että täällähän kirjottaa Ap:n edelleen loukkaantunut ystävä.. :laugh:

Munki mielestä koko keskustelu on saanu jo tässä vaiheessa pahasti humoristisia piirteitä
:D Saavutus kait sekin tällä palstalla....

Oikeestaan aika tyypillistä täällä.. :D Kuvitellaan puolet, aletaan omassa pikku mielessä spekuloida miten ap on toiminut viimeiset kymmenen vuotta ja suututaan omien kuvitelmien perusteella jollekin ja sitten aina lopuksi sanotaan että "et ansaitse mitään".. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en sanonu EHKÄ vaan sanoin että EN LUPAA MITÄÄN koska olen kuuden aamu-päivinä yleensä tosi väsynyt!
Vinkki: sano seuraavalla kerran suoraan EI. Sitä ei voi käsittää mitenkään väärin.

En lupaa mitään on sama asia kuin ehkä. Ehkä tulen, ehkä en.

Ota pääsi pois sieltä omasta perseestäsi ja mieti vähän ystävääsikin.

Alkuperäinen kirjoittaja ole suora:
en sanonu EHKÄ vaan sanoin että EN LUPAA MITÄÄN koska olen kuuden aamu-päivinä yleensä tosi väsynyt!
Vinkki: sano seuraavalla kerran suoraan EI. Sitä ei voi käsittää mitenkään väärin.

mut mä en todella voinu tietää etukäteen mitkä on fiilikset sitten kun pääsee töistä.
ihme porukkaa täällä varustettuna ihmelogiikalla :D

Ystävyys merkitsee ihmisille eri asioita... Toisille riittää hyvin vähäinenkin yhteydenpito ja silti ystävyys kukoistaa ja toiset tarvitsevat enemmän huomiota ja aikaa. Sen asian kanssa sinksailua tulee aina olemaan ihmissuhteet. Milloin on liikaa ja milloin liian vähän...

mut mä en todella voinu tietää etukäteen mitkä on fiilikset sitten kun pääsee töistä.
Ja tämä ei sitten sinun mielestäsi ehkä?

Siitä ihmelogiikasta puheen ollen...

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Ja tämä ei sitten sinun mielestäsi ehkä?

Siitä ihmelogiikasta puheen ollen...

mutta mä sanoin että EN-LUPAA-MITÄÄN.

miksi mä vänkään teidän kanssa? :D meen takas katsoon peliä :D

Alkuperäinen kirjoittaja ole suora:

höh. Melko itsekästä jauhaa omista fiiliksistä. jos tiedät että toinen todella haluaa kaveria kaupungille niin sano ei, niin se voi pyytää jotain toista.

Oho! Ompa ihme kiista! Itse erittäin fyysistä vuorotyötä tekevänä ymmärrän tosiaan, että joskus aamuvuoron jälkeen saattaa oikeasti olla niin väsynyt, ettei todellakaan jaksa lähteä kaupungille ramppaamaan. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, haluaako nähdä kaveriaan tai onko oikea ystävä tms. Jos on 3-4 tunnin yöunien jälkeen tehnyt ollut 8 tuntia jaloillaan ja juossut kuin pieni eläin, voi kyllä kotisohva ihan vähän houkuttaa... Et sä ap oo mikään huono ystävä, joskus vaan ei yksinkertaisesti jaksa eikä väkisin mielestäni pidäkään lähteä! Enemmän se kaverisi on itsekäs, kun moisesta suuttuu.

...eikä tosiaankaan omaa väsymystään voi tietää etukäteen, joten tuo "en lupaa mitään" on just hyvä, koska niinhän se on: Mielellään lähtisi kaveriaan näkemään, mutta riippuu työpäivästä, kuinka väsynyt on ja jaksaako vai ei.

Nukkuuko joku oikeasti ITSE (äiti) Päiväunia, kun lapsi on päiväunilla? Ei ole koskaan tullut itselle mieleenkään, että itse nukkuisin keskellä päivää, aikuinen ihminen.

Yhteistyössä