P&T vide, easywalker sky vai mountain buggy urban jungle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaunufriikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaunufriikki

Vieras
Minä vauufriikki lähdin tukholmaa perheeni kanssa ja oletin että sielä kaikilla on emmaljungat, joten aattelin että huolta ei ole (meillä emmaljungat). Mutta sielä ei ollut melkein kellään emmaljungia. Sielä oli vaikka kuinka paljon 'outoja' merkkejä ja ne herättiki mielenkiintoni. Itse ihastuin näihin kolmeen kolmipyöräisiin (P&T vide, easywalker sky vai mountain buggy urban jungle). Nyt tahtoisin kuulla kokemuksia kyseisistä rattaista. Miten käytännössä ja onko kestävät yms.

Itse olemme harkinneet sky vaunujen ostoa. Olemmekin käyneet kaupassa niitä kokeilemassa. Aivan mahtavalta tuntui. Mutta nyt ei ihan vielä vaunujen osto edessä, joten ei sen enempää kokemusta. Muutaman kuukauden päästä voisi ollakkin jo vähän enemmän kokemusta.

Tosiaankin tukholmassa oikeastaan vain turisteilla emmaljungia. Eniten sielä näkyy juuri noita kolmea merkkiä sekä brio. Itselläkin oli joskus sellainen mielikuva, että ruotsissa on paljon emmaljungaa, mutta itsekkin yllätyin että emmaljungia ei ollut oikeastaan yhtään.
Itsellä ei noista merkeistä kokemuksia, mutta p&t merkkiä on kovasti kehuttu. Mutta itseä vähiten silmään noista mielyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja anni:
Tosiaankin tukholmassa oikeastaan vain turisteilla emmaljungia. Eniten sielä näkyy juuri noita kolmea merkkiä sekä brio. Itselläkin oli joskus sellainen mielikuva, että ruotsissa on paljon emmaljungaa, mutta itsekkin yllätyin että emmaljungia ei ollut oikeastaan yhtään.
Itsellä ei noista merkeistä kokemuksia, mutta p&t merkkiä on kovasti kehuttu. Mutta itseä vähiten silmään noista mielyttää.

Ruotsi on eri asia kuin Tukholman keskusta. :D

Esimerkiksi meidän lähiössä (10km Sergelin torilta) tuntuu eniten olevan emmaljungia, sitten ehkä brioja ja teutonioita. Vaikka näitä keskustan "ykkösvaunujakin" näkee niin ovat huomattavasti harvinaisempia.

Meillä easywalker skyt sekä duot ja mielestäni parhain vaunumerkki. Parasta vaunuissa on rekenne, todella hyvin suuniteltu. Hyvin suuniteltu rakenne keventää paljon työntämistä. Tosi hyvä jalkateline. Joskus emme jaksa ottaa tuplia köyttöön, joten vanhempi lapsi istuu jalkatuella. Itse voin suositellä näitä kärryjä.

Meillä phil&teds yhellä lapsella ja tyytyväisiä oltu. Mutta tupliksi näitä emme muuta, ostamme ihan uudet rattaat. Kätevät on kaupungilla, mutta maastossa eivät maailman parhaat, kun on kolme pyörää. Jos kaupungissa työntelet rattaita, niin ehdottomasti p&t. Mutta mene kauppoihin työntelemään ja käy useammankin kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Meillä on urban junglen tuplat ja ne ovat olleet aivan mahtavat! Jos olisin tavallisia rattaita hankkimassa ottaisin kyllä ne.

Meillä on myös nuo, ostin käytettynä kirpparilta hintaan 52?! Aivan loistavat meidän 2,5 vuotiaalle rotevalle pojalle. Niissä voi myös hyvin nukkua. Jos joskus on tarve, tilaan tällaiset uudet Euroopasta. Ensin meillä oli Emmaljungat, mutta ei enää näiden jälkeen niitä tule. Oli niin rohjot traktorit, vaikka uudehkoa mallia.

Yhteistyössä