Pää hajoo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäidin huono päivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotiäidin huono päivä

Vieras
Mä en jaksa tehdä enää yhtäkään ateriaa, en jaksa siivota jälkiä, en jaksa pukea ja riisua, vaihtaa vaippaa, vahtia ja ohjata, en jaksa esittää hetkeäkään että kiinnostaa se maailmanlopun tylsin kissakirja, ei jaksa mennä ulos, en jaksa imettää, ei jaksa kuunnella kitinää... ääääh! Tänään on se päivä, kun seinät kaatuu päälle.

nyt vertaistukea, kiitos.

Äsken hakattiin kaukkarilla televisiota, sit roikuttiin verhoissa... nyt kuulen että vessassa plutataan koiran vesikupilla.... ääääääääää, ei jaksaaaaaaaaaa.......

hyvä kun sulla on joku paineiden purkamiskeino tiedossa ens viikolla. :) Mulla ei toistaiseksi... vaikeinta on näin viikonloppusin, kun mies tekee kellonympäri töitä....

[QUOTE="Juup";29113041]No ei montaa tuntia enää nukkuma-aikaan, jos lohduttaa. Vai mites sen vauvan unien laita oli...[/QUOTE]

yhdeksältä iltaunille, enää 5 h 30 min. :) jeah

Tossa noi vajaa kaks ja reilu kolmevuotias leikkivät keskenään. Se auttoi, kun yhtenä päivänä käytiin vakava keskustelu siitä, että teitä on kaksi sen vuoksi, että leikitte keskenään ja annatte vanhempien olla rauhassa.

:hug: Huomenna jo toivottavasti parempi päivä ja pitempi pinna. :)

Meidän muksut ovat olleet viikon poissa ja nyt kohta kotona. Ikävä on jo taas. Kävin täyttämässä jääkaapin ja vähän herkkujakin ostin niille. Maanantaina koittaa taas arki lapsilla.

Mä muistan noi ajat, mies oli ulkomailla työkomennuksella ja mulla oli 7v, 5v ja melkein 3v muksut. Välillä teki mieli vaan istua alas ja itkeä kun olin niin väsynyt siihen meteliin ja jatkuvaan sotkuun. Aamuisin piti saada yksi kouluun ja kaksi tarhaan. Nyt kun kotona on enää yksi ja hänkin on täysi-ikäinen, olen ikionnellinen kun ne kaksi muuta tulee käymään =) kyllä ne kasvaa ja viisastuu!

Kiitos tsempeistä! jo helpottaa. nyt on päivällinen taas väännetty pöytään, kohta kaikilla massut täynnä ja ehkä taas hetkeksi parempi mieli kaikilla....

:)

Yhteistyössä