Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:silmät, korvat ja VATSAA taputan...
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:silmät, korvat ja VATSAA taputan...
ookko justiinsa jotakin herkutellut..![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Moi peppu mussu :heart: :wave:
Mites vappu meni?
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:silmät, korvat ja VATSAA taputan...
![]()
tunnustan :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Moi peppu mussu :heart: :wave:
Mites vappu meni?
moro... pii vaihtaa laulusta toi yks sana ettei liian omanapaseks ois menny..![]()
![]()
![]()
ihan kivasti meni.. ja kiva kun ei tartte noita ilmaplloja ja serpntiinejä riisuu poijes kun ne saa olla viel synttäreilläkin...mites teillä?
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:silmät, korvat ja VATSAA taputan...
![]()
tunnustan :ashamed:
Muoks. kirjoitin tänne vaikken edes tiedä mikä tää mussu-hommeli on :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Moi peppu mussu :heart: :wave:
Mites vappu meni?
moro... pii vaihtaa laulusta toi yks sana ettei liian omanapaseks ois menny..![]()
![]()
![]()
ihan kivasti meni.. ja kiva kun ei tartte noita ilmaplloja ja serpntiinejä riisuu poijes kun ne saa olla viel synttäreilläkin...mites teillä?
hyvin tuo siihen sopii
![]()
Kivasti meni meidänkin vappu, naapurissa oltiin grillailemassa eilen ja tää päivä meni pellolla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä olen sekä syönyt että juonut että hyvin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä olen sekä syönyt että juonut että hyvin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Ihana aloitus! :heart:
Mulla alkoi ns. oma loma, muu perhe lähti anoppilaan ja tulevat vasta sunnuntaina.
Mä heräsin just, pitäis kai vähän siivoilla. Milläköhän sitä sais itsensä ajoissa nukkumaan, kun kuitenkin huomenna aamuhuki....
Systerin uuden poikaystävänkin tapasin tänään, kun käytiin porukoilla syömässä.
Tosi fiksuna likkana nukahdin sitten sohvalle...:ashamed:
Mitäs teille?
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Moi peppu mussu :heart: :wave:
Mites vappu meni?
![]()
![]()
hyvin tuo siihen sopii
![]()
Kivasti meni meidänkin vappu, naapurissa oltiin grillailemassa eilen ja tää päivä meni pellolla![]()
onneks mul ei taas monta kirjotusvirhettä ollu tossa edellisessä viestissä.. :kieh:
![]()
Grillailu on kyllä ihanaa..![]()
Ei sitä tosiaan noista hommista kovin montaa päivää vapaata pidetä.. mää muuten viimeks kysyin mut sä taisit ehtii lähtee nukkumaan ennen ku näit, että onks teillä sukutila vai ihanko ite ootte hankkineet..jos siis sopii udella..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä olen sekä syönyt että juonut että hyvin![]()
se on hyvä se..![]()
mitäs herkkuja oot syöny?
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Ihana aloitus! :heart:
Mulla alkoi ns. oma loma, muu perhe lähti anoppilaan ja tulevat vasta sunnuntaina.
Mä heräsin just, pitäis kai vähän siivoilla. Milläköhän sitä sais itsensä ajoissa nukkumaan, kun kuitenkin huomenna aamuhuki....
Systerin uuden poikaystävänkin tapasin tänään, kun käytiin porukoilla syömässä.
Tosi fiksuna likkana nukahdin sitten sohvalle...:ashamed:
Mitäs teille?
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:niinkun esim hyvästä ruuasta..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Moi peppu mussu :heart: :wave:
Mites vappu meni?
![]()
![]()
hyvin tuo siihen sopii
![]()
onneks mul ei taas monta kirjotusvirhettä ollu tossa edellisessä viestissä.. :kieh:
![]()
Grillailu on kyllä ihanaa..![]()
Ei sitä tosiaan noista hommista kovin montaa päivää vapaata pidetä.. mää muuten viimeks kysyin mut sä taisit ehtii lähtee nukkumaan ennen ku näit, että onks teillä sukutila vai ihanko ite ootte hankkineet..jos siis sopii udella..
![]()
Udella sopii juu ja isännän kotitilalla asustellaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Kotsu millainen kotitila teillä on? Peltoa? Lehmiä? Saa vastata y- viestinä jos liian utelias olen.
Olen aika monen siiderin pehmittämä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:niinkun esim hyvästä ruuasta..![]()
no sehän passaa![]()