Paa p*ska asialle ja mee ite perässä... (valitusta miehestä ja kyvyttömyydestä pukea lapsi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Lapsilla oli tarhassa syksyjuhla, joka järjestettiin ulkona. Itse töiden takia en kerennyt sinne ja olin laittanut vaatteet valmiiksi, ettei tarvitse etsiä kaapista. No hain heidät tarhalta juhlista.. Tytöllä sukkahousut ja hame päällä :O!!! Ei hattua tai hanskoja!! VITTU että minua niin kyrpii, että ukon paska tuon vertaa omilla aivoillaan osaa ajatella! Ja ne vaatteet oli kuulemma tyttö ite valinnut, kun mies ei kuulemma löytänyt vaatteita (jotka olivat juuri siinä kohdassa mihin olin jättänyt ja jopa miehelle ne näyttänyt). Jumalauta, pitää vissiin seuraavan kerran ottaa töistä vapaata, kun tuo ameeban tasolla olevalle paskalle näyttää olevan ylitsepääsemättömän vaikeaa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
VITTU että minua niin kyrpii, että ukon paska tuon vertaa omilla aivoillaan osaa ajatella!
Jumalauta, pitää vissiin seuraavan kerran ottaa töistä vapaata, kun tuo ameeban tasolla olevalle paskalle näyttää olevan ylitsepääsemättömän vaikeaa..

Vakka kantensa valitsee...it takes one to know one ja silleen.
Nättiä tekstiä omasta puolisosta.

meillä ei kyllä miehelle tulisi mieleenkään päästää lapsia ulos ilman hanskoja ja hattua tällä ilmalla. Osaa pukea lapset arkeen ja juhlaan. Miten voi olla, että aikuinen ei ymmärrä pukea lasta oikein?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aika paha. meillä sentää löytää ne valmiiksi laitetut vaatteet, mut kritisoin miehessä sitä että joutuu tosiaan valmiiksi laittamaan

Näin meilläkin, tosin toteutus saattaa silti joskus horjua.. Esim haalarinpuntit kenkien päälle, peukalo lokeroonsa hanskoissa yms. pientä.

Synnärillä kun olin muutaman päivän tän nuorimmaisen kanssa niin kyllä olivat aina ilmestys isä ja tytär kun meitä kattomaan tulivat.. Miten voikaan ihmisen värisilmä mättää niiiin pahasti ja miten olikaan aina löytyneet ne kulahtaneimmat varavaatteet päälle.

Just kun mun mies! Mä joudun joka ilta laittamaan pojan vaatteet ulkovaatteita myöten valmiiks, ja siltikin kun menen hakemaan saattaa puuttua hanskat tms. Olenkin raahannut päiväkotiin sellasen kasan varavaatteita että ei haittaa vaikka alasti veis pojan sinne.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Miten voi olla, että aikuinen ei ymmärrä pukea lasta oikein?

Jos se vaan on vähän niinku tyhmä? :)

Pojan pk:ssa on yksi lapsi, joka tuli tänäänkin hoitoon t-paita päällä...ei siis ulkotakkia tai muutakaan pitkähihaista. Mukana toki, mutta käveli hoitoon t-paidassa, ja matkaa on puolisen kilsaa.

Yhteistyössä