pää RÄJÄHTÄÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitä tehdä kun tuntuu niin pahalta ettei pää kestä. Tuntuu etten pysty olla itseni ja ajatusteni kanssa. Vihaan itseäni ja typeryyttäni. Olo on sietämätön ja tuntuu etten "jaksa aamuun". En silti ajattele yhtään esim. Itsemurhaa. Tuntuu vaan että olo on sietämättömän huono.

Sama fiilis, mutta onneksi lievempänä. Kauhea itseinho eikä mitään positiivista ajatusta päässä. Pitää mennä kohta nukkumaan ja ajatella jotain kivaa tarinaa, niin saa tämän negatiivisuuden pois mielestä. Jos näitä ajatuksia hautoo, niin on varma, ettei olo muutu paremmaksi.

Kausimasennusta? Kokeileppas auttaako musiikkiterapia. Valitse jotain kivoja kappaleita, kuten vaikkapa Vangelis tms (mikä ikinä rauhoittaakin sinua). Yritä kuvitella millaisissa maisemissa musiikissa mennään.

Kausimasennusta? Kokeileppas auttaako musiikkiterapia. Valitse jotain kivoja kappaleita, kuten vaikkapa Vangelis tms (mikä ikinä rauhoittaakin sinua). Yritä kuvitella millaisissa maisemissa musiikissa mennään.

Mulla ainakin kyse ihmissuhdeongelmista ja siitä ettei mulla enää riitä voimaa&keinoja nousta tästä mitenkään. Tuntuu että elämä vaan potkii päähän kokoajan.

Mulla ainakin kyse ihmissuhdeongelmista ja siitä ettei mulla enää riitä voimaa&keinoja nousta tästä mitenkään. Tuntuu että elämä vaan potkii päähän kokoajan.

Elämä potkii jokaista päähän jossain vaiheessa. Voimattomuus ja tahdottomuus ovat täysin normaaleita surun käsittelyn vaiheita. Sinun on kuitenkin hyvä tietää se, että tila menee aikanaan ohi, kun vain uskallat kohdata tunteesi. Tsemppiä!

tarkennus, ettet säikähdä.... vaikka linkittämäni artikkeli koskee surua kuoleman seurauksena, niin yhtä lailla erot yms aiheuttavat vastaavanlaisia reaktoita.

Kyse ei ole eron aiheuttamasta tuskasta (ikävästä tms.) Vaan olen saanut selville asioita jotka ovat saaneet minut ymmärtämään kuinka typerän sinisilmäinen ja naivi olen ollut. Lähinnä vihaan omaa typeryyttäni ja itseäni sen johdosta miten helposti minua on mahdollista kohdella väärin.

Kyse ei ole eron aiheuttamasta tuskasta (ikävästä tms.) Vaan olen saanut selville asioita jotka ovat saaneet minut ymmärtämään kuinka typerän sinisilmäinen ja naivi olen ollut. Lähinnä vihaan omaa typeryyttäni ja itseäni sen johdosta miten helposti minua on mahdollista kohdella väärin.

Ihminen oppii tekemällä virheitä. Hienoa, että olet ymmärtänyt heikkoutesi ja pyrit niitä parantamaan. Salli silti itsellesi epäonnistumiset, ne kasvattavat sinua ja vievät elämässäsi eteenppäin. Suhteuta asia maailmankaikkeuteen, äläkä käännä vihaa itseesi. Tsemppiä!

Sama fiilis, mutta onneksi lievempänä. Kauhea itseinho eikä mitään positiivista ajatusta päässä. Pitää mennä kohta nukkumaan ja ajatella jotain kivaa tarinaa, niin saa tämän negatiivisuuden pois mielestä. Jos näitä ajatuksia hautoo, niin on varma, ettei olo muutu paremmaksi.

Ootkos koskaan kuunnellut äänikirjaa? Sehän ei haittaisi nukahtamista - tai en tiedä. Tässä on kirja, joka on aikoa sitten loppuunmyyty. Tositapahtumiin perustuva:

Kiva tarina, on on!

Uusimmat

Yhteistyössä