Pääseekö minihupirannekkeella vekkulaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "allukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"allukka"

Vieras
Lintsin sivuilla luki, että alle 100cm lapselle ei voi ostaa pikkuhupiranneketta ja minihupirannekkeen kohdalla ei mainittu mitään vekkulasta. Ei kai sitä varten tarvi ostaa erikseen laitelippuja jos on jo ranneke ostettu?

Vekkula ei taida olla tarkotettu ihan niille perheen pienemmille näin olen joskus ymmärtänyt jos ei ole muutoksia sinne tehty viime vuosina. Toki voin olla tässä asiassa väärässäkin :)

[QUOTE="allukka";26435420]No kyllähän ny 2v. voi sinne mennä. Tuntuu oudolta että pitäis vielä ostaa laitelippuja rannekkeen lisäks.[/QUOTE]

Ei se ole iästä kiinni vaan siitä pituudesta.

[QUOTE="allukka";26435662]Just. Pitääkö mun kanniskella sitä sit sylissäni niin kun muutkin vauvojansa.

En nyt kyllä suostu uskomaan tätä.[/QUOTE]

noissa laitteissa on pituusrajat sen takia et ne ei ole turvallisia sitä pienemmille.

Siellä on mittakeppi ovella. Ylin mitta on sellainen, minkä yli pääsee yksin, sen alapuolella olevan mitan ylittävä pääsee aikauisen seurassa ja jokaiselle pitää olla vielä oma aikuinen mukana, yhden kanssa ei pääse kahta lasta. Ja sen alemman mitan alle jäävät eivät pääse lainkaan. Joka kerta sinne jonottaessa käännytetään porukkaa pois, tosi kivaa varmaan jonottaa puoli tuntia ja saada kuulla, ettei pääsekään sisään.

[QUOTE="allukka";26435662]Just. Pitääkö mun kanniskella sitä sit sylissäni niin kun muutkin vauvojansa.

En nyt kyllä suostu uskomaan tätä.[/QUOTE]

Eikö siellä ole edelleen mm painehuone, käytävä joka pyörii, rappuset jotka liikkuu eli eihän noihin voi pientä lasta päästää kävelee itsekseen. Jos kaikki noi joutuu kiertää, mitä järkeä sinne edes mennä ylipäätään?

Yhteistyössä