pääseekö pettämisestä yli???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkuliini

Vieras
mieheni kertoi keväällä että hänellä oli suhde toiseen naiseen raskauteni aikana. Varsinainen suhde oli kestänyt 2-3kuukautta. Mies kertoi koska nainen oli uhannut kertoa minulle jos mieheni ei jatka suhdetta, eikä mieheni enää halunnut jatkaa. Mieheni oli sitten jonkinaikaa käynyt naisen luona tämän ""kiristyksen"" takia.

Olen tätä nyt miettinyt ja itkenyt...yrittänyt ystävieni tukemana päästä asiasta jonkinlaiseen selvyyteen.
MITÄ MINÄ TEEN???
Mies on osoittanut syvää katumusta; haluaa jatkaa yhdessä, mutta ymmärtää täysin jos jätän hänet. Meillä ei ole avioehtoa, mutta hän ei eron tullen ottaisi muuta kuin vaatteensa mukaansa.
Voinko enää koskaan luottaa häneen?
Miten voin antaa anteeksi tuon sikamaisen teon?
Inhoanko itseäni sitten jos annan anteeksi?

Olen miettinyt parisuhdeterapiaan menoa...mies olisi lähdössä mielellään mukaan. Jotenkin tuntuu vain kamalalta kertoa muille omista asioistani. Onko kenelläkään kokemusta noista terapioista?

Elämältä on mennyt pohja :'(
saako särjetystä enää edes jonkinlaista ihmistä kokoon kasattua?

Mene ihmeessä tai menkää,jos kerran mieskin on lähdössä parisuhdeterapeutille.varmasti on hyötyä enemmän kuin haittaa.
Itse olisin aikoinani lähtenyt,vaikka mihin,että olisin pystynyt pitämään liittoni ja kodin.mutta mieheni ei halunnut,haukkui vain minua.Samaa oli miellä pettämistä ym.
Kyllä joskus kannattee antaa anteeksi..

Yhteistyössä