Mies petti, mitä nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kurpitsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hautausmaa tuli lähinnä mieleeni vuodenajasta johtuen, sekä siitä, että vanhoilla pareilla on yleensa takana muitakin murheita kuin pettäminen. Molempien vanhemmat ja ehkä osa sisaruksista ainakin ovat jo menneet..

Hei,

Mun mies petti myös työkaverinsa kanssa. Yritettiin vielä uudestaan alusta heidän (lyhyen) suhtensa loppumisen jälkeen. Rankkaa oli enkä ollut tyytyväinen enää muutenkaan. Jotenkin mies alkoi ärsyttää, ei ollutkaan sellainen kuin olin ajatellut, koska oli pettänyt minua sellaisen typerän rumiluksen kanssa ja valehdellutkin vielä minulle. Toivoin myös mieheltä enemmän yritystä korjata suhdetta, mutta turhaan. Minusta tuntui kai vaan liian kurjalta, vaikka yritin kyllä parhaani ja välillä oli mukavaakin. Kaiken jälkeen kuitenkin tuntui, että mieheni piti minua itsestään selvänä eikä huomioinut tarpeeksi. Päätin, että yksin on parempi olla ainakin toistaiseksi ja jätin miehen noin puolen vuoden yrittämisen jälkeen. Ei vaan kiinnostanutkaan enää.

Joo, oontietty miettinyt asiaa niin, että koska mies ei oo kotona ""valvovien"" silmieni alla, saattaa suhde toiseen naiseen jatkua. Mutta ei se valvominen onnistunut silloinkaan kun oli kotona, eli sen takia en miestä kotiin ota, ettei se toinen kiinnostais. Kysyin mieheltäni, että mistä tiedän, ettei se toinen suhde edelleen jatku ja hän sanoi, ettei jatku, koska mies ei välitä siitä toisesta vaan meistä. Kaiketi se toinen nainen jatkaa mieheni piiritystä ja lähettelee viestejä jossa haukkuu sitä, koska hänet jätti... Se asia on vaan nyt siinä kaiken muun sopan kanssa. Tässä on niin monta asiaa joita mun tarttee vaan miettiä ja sitten katsoa, että tuleeko suhteestamme vielä mitään. Vilpittömästi uskon nyt, ettei mitään oo tekeillä sen naisen kanssa, mutta tulevaisuudesta en tietenkään pysty olemaan varma. Ainahan niitä naisia maailmaan mahtuu, jotka ovat valmiita ukkomiehiä sänkyynsä raahaamaan. (tuskin väkisin tarttee...)
Nyt meen päivän kerrallaan. Mies ei ole tervetullut jouluksikkaan kotiin vaan saa yksin miettiä syntyjä syviä.

Voi Kukkanen ei ne tajua mitä tekevät sille puolisolle joka on siellä kotona. Itselleni tuli pettäminen aivan yllätyksenä , ilman mitään ennakkovaroitusta. Kolme kuukautta ollut melkoista myllerrystä. Ihmettelen niitä naisia ja miehiä jotka itse ovat sinkkuja ja haluavat rikkoa perheitä. Sen verran pitäisi olla itsekunnioitusta että käskee toisen selvittää ensin perheasiat pois edestä ennenkuin aloittaa minkäänlaista peliä. Leikitään niin suurilla asioilla, ettei voida käsittää mitä tuskaa toiselle tuotetaan. Yhtälailla sen perheellisen pitäisi tajuta mitä pettämisestä seuraa, aina jotain ihmistä loukataan todella pahoin.

No sinähän oikea meedio olet? Kissanpaskat!
Kuusi vuotta sitten elin itse saman tilanteen syistä jotka eivät tälle palstalle kuulu.
Tunnustin , koska en jaksanut enää salailla asioita ja kyllä se omatuntokin kolkutti vähän perkeleesti . Jollen olisi tunnustanut ei kumppani olisi saanut koskaan tietää koko asiasta. En tosin onnistunut "" yllättämään"" häntä, sillä oli jo aavistanut missä mennään. Hän antoi anteeksi, ei tosin helpolla ,tietenkään, mutta loppujen lopuksi kuitenkin.

Yhteistyössä