pääseekö tästä eteenpäin tai kannattaako edes?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keittää

Vieras
Mieheni puhui asioita joita ei olisi saanut muille selkäni takana, osa niistä oli haukkumista ja osa jopa valheita. Olen todella vihainen nyt. Mies ei ole edes pyytänyt anteeksi eikä näytä edes olevan pahoillaan. Kysyi vain olenko vihainen. No totta helvetissä olen vihainen. Tekis mieli vaan pakata kamta ja todeta että tämä avoliitto oli nyt tässä. Olen niin vihainen etten ole varmaan koskaan näin vihainen ollut ja samperin petetty olo.

[QUOTE="mmm";25620717]Miks sä oot ihmisen kanssa joka jauhaa susta paskaa seläntakana? Eiks toi jo kerro aika pitkälti, mitä sua kohtaan tuntee..[/QUOTE]

en tiedä.. tää tuli mulle shokkina sain vasta tietää että se sellaista tekee.. :/

Mulla on useitakin ystäviä, jotka haukkuvat mulle miehiään eikä osa niistä jutuista luultavasti pidä edes paikkaansa. Mutta ehkä he eivät menekään ukoilleen kertomaan, mitä ovat mulle puhuneet.

Oletko nyt ihan varma, että haluat tuon takia erota? Se on tietty ihan ymmärrettävää, että olet vihainen.

kyllä niitä muitakin syitä erolle olis... tai meni nyt pikkusen yli.. kehtaa mennä haukkumaan mua mun omille sukulaisilleni.. no nyt mun sukulaiset ainakin tietää millainen "ihana" mies mulla on..

Uusimmat

Yhteistyössä