Pääseeköhän sitä pian testin ostoon *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ummelwalad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Katsottiin vauvan koko ja mun lantion tilavuus. Käsittääkseni erven paksuutta ei mitenkään arvioitu, ainakaan ne ei mulle maininnu asiasta.

Ok. Oon jostain lukenut, että sitäkin mahdollisesti katsottaisiin. Liian ohut arpi voinee estää alatiesynnytyksen, koska ei ole tarpeeksi "vahva" ja siten saattaa aueta ponnistusvaiheessa. (Lisää kauhukuvia.)

Lasta ei siis olla tekemässä, mutta sen tulo kuitenkin toivottua?
Vaikka kuinka yritän analysoida ja miettiä tätä kondomikäyttöä ja mahdollista raskautta niin en pääse jyvälle asiasta.
Kun keskustellaan muistakin suosituksista niin kerronpa omani, joka myös löytyy kondomirasian takana ja mahdollisessa käyttöoppaassakin.
Kondomi laitetaan jäykistyneen siittimen päälle ennen ''työntymistä'' naisen sisään. Miten siis silloin voidaan epäillä mahd. raskautta?
Voihan lapsia toki tehdä kondoomillakin. Pistelemällä niihin reikiä taikka hoidetaan juttu puolväliin jonka jälkeen pistetään kumipuku päälle. Tämä on nyt ainut tapa millä kondomilla voisi tulla raskaaksi.

Taas joku kuumeileva mamma uskottelee itselleen hölmöjä ja postailee niitä tänne. Voin itse (ei kuumeilevana) sanoa että sitä enemmän uskoo/pelkää mahdollista raskautta sitä pidempää saa kuukautisiakin odottaa! :)

Yhteistyössä