Pááseekóhán tástá vásymyksestá koskaan eroon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tähtisumu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tähtisumu

Jäsen
14.01.2007
989
0
16
Tuntuu etta siita asti kun menin takasin toihin olen ollut melkein joka paiva vasynyt. En valttamatta jaksa tehda kotona toiden jalkeen mitaan muuta kun pakolliset lasten halit, syottaa ja kylvettaa lapset ja lopun ajan vaan olla...

Pitais kuntoilla koska tama rapakuntokin vaikuttaa ja lisaksi toimelijaina iltoina tai aamuina enne toihin lahtoa siivoan, silitan ja imuroin seka pesen vessan.

Voisko joku antaa ohjeita miten paasta tasta vasymyksesta eroon?
Ohessa mun paivittainen aikataulu koska kaikki mita neuvot pitaa sovittaa sen mukaan (lapset 4, 3 ja 1).

0630 heratys
0700 lahden toihin
1700 tulen toista: jos ruoka valmiina syotan lapset, jos ei pitaa laitta nopeasti
1730 syodaan, jos jaksan laitan astiat koneeseen ja siivoan keittion jos en ...
1800 lasten kanssa oloa, ulkona tai sisalla, jos mies tulee kotiin 1900 paasen silloin tunniksi lenkille esim mut mika auttaa pitka-aikasesti motivoimaan menna lenkille kuukaudenkin paasta?
1930 lapset kylpyyn
2000 iltasatu, joskus venyy 2030
2100 viimeistaan kaikki yleensa nukkuu, jos jaksan siivoan, laitan pyykkia koneeseen tai jos en jaksa niin olen koneella tunnin ehka tai luen
2300 viimeistaan nukkumaan

kotihommat ja kaupassakaynnit viikon ruokia varten jaa yleensa viikonloppuun, ne ovat siis minun vastuulla.

mun vasymyksen aste on valilla sita luokkaa etta pyorryttaa, en jaksa joskus edes puhua. nukkuminen on yleensa rikkinaista kun lapset herattavat muutaman kerran yossa mutta siihen olen jo tottunut ja unen maaran pitais periaatteessa riittaa.

onko mitaan toivoa toipua melko pysyvasta vasymyksesta ja miten? aika tarkat ohjeet tai vinkit haluan.

Yhteistyössä