O
Onnellinen
Vieras
http://www.youtube.com/watch?v=sxqaw4UVvhM&feature=related
Tämä on meidän kappale
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Ihanaa, koskas teillä on hääpäivä?
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen:Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Ihanaa, koskas teillä on hääpäivä?
Maistraatissa mennäänPäivämäärä vielä hiukkasen auki mutta alkuvuonna
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen:Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Ihanaa, koskas teillä on hääpäivä?
![]()
Kiva, meillä kanssa pikapuoliin....
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen:Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen:Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Ihanaa, koskas teillä on hääpäivä?
![]()
Kiva, meillä kanssa pikapuoliin....
Me mennään salaaKahvitellaan sitten kuopuksen ristiäisissä vauvan nimen sekä meidän naimisiin menon kunniaksi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Mä odotan kanssa häitämme, ovat tosin vasta toukokussa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Mä odotan kanssa häitämme, ovat tosin vasta toukokussa :heart:
Onnea teillekin kamalastiOn se kuitenkin iso asia vaikka arki siitä tuskin miksikään muuttuu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Mä odotan kanssa häitämme, ovat tosin vasta toukokussa :heart:
Onnea teillekin kamalastiOn se kuitenkin iso asia vaikka arki siitä tuskin miksikään muuttuu
![]()
Eihän se muutukaan, mutta meille se on ainakin iso ja tärkeä asia :heart:
Ei muuta kun onnea teillekin![]()
Meilläkin oli mielessä mennä salaa naimisiin ja juhlia ristiäisissä, mutta päädyimme kuitenkin kirkkohäihin ja isoihin juhliin![]()