Pääsiäinen ihan kotona vaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tylsää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tylsää

Vieras
Onko muitakin ketkä viettää pyhät ihan vaan kotona - syystä tai toisesta? Meillä syynä se ettei oo rahaa lähtee minnekään.Tuntuu vaan kun kattoo vastapäistä rivarii et kaikki on reissussa - koko talo pimeenä.Vähän ankeeta kun vesisadettakin vaan luvattu ja muksut sit tietty tappelee sisällä. En mä mitenkään pessimisti oo :) Ja nyt sit joku reipas vastaa et saappaat vaan jalkaan ja retkelle koko perhe...

Minä haluaisin olla ihan vaan kotona!!! Mutta saas nähä viekö miehen kaverit hänet mennessään taas, kuten tänäkin viikonloppuna juuri tälläkin hetkellä. |O Meille kun tuo pääsiäinen ei ole ruokailua kummempi tapahtuma ollut.

Kotosalla ollaan. Ja ihan rehellisesti sanottuna en olisi edes jaksanutkaan lähteä reissuun iso perheen kanssa. Huomenna hiljennytään pääsiäisen sanoman äärelle.

mä niin oisin halunnu lähtee lappiin,mut ei oo rahaa sellaseen. Olis vähän lomaa kun pääsis joskus valmiiseen pöytään syömään - kotiäitinä kun oon nyt.Mieskin lomautettuna.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ollaan kotona ja nautitaan. Huomenna joko ajan kuopuksen tai menen itse lapioimaan loput lumet pihasta.

Loput lumet?? Meil sitä on vielä metrin kerros! Siinä ois lapioimista eikä pääsiäinen riittäiskään!

Koko ajan ajatellut, että joutuu vaan olla kotona poitsun kanssa kahdestaan mutta tarkemmin kun mietti niin onhan meillä sentään jotain pientä.. Huomenna mennään kaverini kanssa kahville ihan vaan heseen, jotta poitsu pääsee samalla leikkipaikkaa touhuumaan. Lauantaina mennää kyseisen kaverin luokse kahville ja samalla reissulla kirppikselle. Äsken tuli idea, että voisi sunnuntaina tai maanantaina lähteä american car show:n..
Vähän kuitenkin eroa normaaliin yh-äipän opiskelijaelämään :)

Alkuperäinen kirjoittaja Memeli:
Koko ajan ajatellut, että joutuu vaan olla kotona poitsun kanssa kahdestaan mutta tarkemmin kun mietti niin onhan meillä sentään jotain pientä.. Huomenna mennään kaverini kanssa kahville ihan vaan heseen, jotta poitsu pääsee samalla leikkipaikkaa touhuumaan. Lauantaina mennää kyseisen kaverin luokse kahville ja samalla reissulla kirppikselle. Äsken tuli idea, että voisi sunnuntaina tai maanantaina lähteä american car show:n..
Onks heset auki pitkänäperjantaina? Ja täälläpäin on ainakin kirpparit kanssa kiinni välilauantaina!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Loput lumet?? Meil sitä on vielä metrin kerros! Siinä ois lapioimista eikä pääsiäinen riittäiskään!
Loput lumet siis pihatieltä :D
No toi selittää...Mä jo ajattelin et missä niin vähäluminen paikka on tänä talvena:) Meillä koko pihatie ihan yhtä lälliä ja lätäkköä,mut muualla sit lunta ihan reilusti.

Alkuperäinen kirjoittaja jk:
Alkuperäinen kirjoittaja Memeli:
Onks heset auki pitkänäperjantaina? Ja täälläpäin on ainakin kirpparit kanssa kiinni välilauantaina!

On ainakin nettisivujen mukaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No toi selittää...Mä jo ajattelin et missä niin vähäluminen paikka on tänä talvena:) Meillä koko pihatie ihan yhtä lälliä ja lätäkköä,mut muualla sit lunta ihan reilusti.
Meillä on pihassa sekä joulukuusi :ashamed: että kuopuksen fillari hautautunut hankeen. Nyt näkyy jo kuusesta rungon tyvi ja fillarista satula. Pihassa on ollut sellanen about 30 cm leveä polku, jonka nyt voisi lapioida niin, että alkaa kiveyskin näkyä.

Meidän takapiha on lumeton =) ja krookusia näkyvissä. Tai jotakin ainakin kukkapenkistä varovasti esiin puskee. Lumeton tuo piha ei ollut vielä jokin aika sitten, mutta urakoitiin se miehen kanssa tyhjäksi.

Me päätettiin sittenkin olla kotona! Käyntiin tänään siivoamassa ja lämmittämässä mökkiä ajatuksella että mentäis mökille. Lunta oli ukkokultaa munaskuihin asti ja todettiin, että hermot ei kestä kuopuksen (4v) parkumista ja raivoomista lumihangessa.

Onpahan kuitenkin nyt mökki siivottu talven jäljiltä ja mukavaa aloittaa sitten myöhemmin mökkeily!

Lapsi meni mummun ja vaarin kanssa Lappiin mökille, tulee vasta tiistaina tai keskiviikkona. Kaverit miehineen myös reissussa ja ukon kans ei varsinaisesti olla enää yhessä, asutaan eri kaupungeissa.

Alkuperäinen kirjoittaja niin yksin:
Lapsi meni mummun ja vaarin kanssa Lappiin mökille, tulee vasta tiistaina tai keskiviikkona. Kaverit miehineen myös reissussa ja ukon kans ei varsinaisesti olla enää yhessä, asutaan eri kaupungeissa.
mikset menny lappiin mukaan?

Yhteistyössä