Pääsiäisen viettoa mummin kera... (tilitystä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halikatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Olen:
Samanlaisia kun ekan kerran lapsemme vietiin linnanmäelle, mummi repäisi rattaat minulta ja totesi että ehdithän sitten kotonakin niitä lykätä. Juu ehdin, mutta tätä olin odottanut kovin ja olisin itse halunnut olla lapseni kanssa siinä.

Mä en ihan tajunnut tätä, ei kai sillä voi olla väliä kuka työntää? Ja paremminhan sitä lapsen riemua voi vieressa kulkemalla seurata, vai?

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Ei vaan, kyllä mä ymmärrän jos tämä oli sinulle tärkeä juttu...ainahan se ärsyttää kun joku 'kävelee yli' niin sanotusti ja dissaa itselle tärkeät asiat. Mutta silti uskoisin, ettei äitisi tarkoitus ollut sinua saada harmistumaan...? Vai?

No ei ollut, mutta kun on ihminen, joka ei pysty sitten sanomaan edes, että voi harmi, vaan ikään kuin ahdistuu siitä, että hänelle sanoo et mä olin tätä mieltä ja sit hermostuu ja minkäänlainen keskustelu ei auta. Miks mull on äiti, jollainen muil on pahana anoppina?!

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja Halikatti:
Kesken päivän ihmettelin kun lapsi löysi niitä. Lopulta sanoin, että häh, olin ajatellut minäkin tietää, missä nitä on piilossa ja osallistua lapsen iloon kun niitä etsitään.
Ei se etsiminen ollut edes etsintää, kun poika sattumalta löysi ne. Tietysti hän oli iloinen siitä.
Siis kerrataas vielä. NÄIT ja olit paikalla kun lapsi löysi munia ja oli niistä iloinen, MUTTA kaikki meni ihan persiilleen etkä voinut osallistua lapsen iloon koska et itse tiennyt missä munat oli?

Sori, en nyt ihan ymmärrä.

No enpä edes nähny kun lapsi vaan yht'äkkiä poimii munan jostain. Se hakeminen on ollu itselle ainakin yhtä suuri ilo lapsena kuin löytäminenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Kesken päivän ihmettelin kun lapsi löysi niitä. Lopulta sanoin, että häh, olin ajatellut minäkin tietää, missä nitä on piilossa ja osallistua lapsen iloon kun niitä etsitään.
Ei se etsiminen ollut edes etsintää, kun poika sattumalta löysi ne. Tietysti hän oli iloinen siitä.
Siis kerrataas vielä. NÄIT ja olit paikalla kun lapsi löysi munia ja oli niistä iloinen, MUTTA kaikki meni ihan persiilleen etkä voinut osallistua lapsen iloon koska et itse tiennyt missä munat oli?

Sori, en nyt ihan ymmärrä.

No enpä edes nähny kun lapsi vaan yht'äkkiä poimii munan jostain. Se hakeminen on ollu itselle ainakin yhtä suuri ilo lapsena kuin löytäminenkin.

Eeh, eli kyse ei ollutkaan lapsen ilost,a vaan sun lapsellisesta ilosta :P Eli koko pääsäinen on pilalla siksi, ettet nähnyt lapsesi löytävän munia. Eih hele..

Voih, mä antasin vaikka mitä jos mun lapsella ois sellanen mummi joka jäis yökylään ja leikkis lapsen kanssa ja mä saisin NUKKUA. Mut ymmärrän kyllä harmistuksesi, olishan ne voinu odottaa että sä heräät. Ehkä äitisi halusi keksiä lapselle viihdykettä, ei ainakaan pahaa tarkoittanut =) .

Yhteistyössä