Pääsin opiskelemaan!! Mahtava fiilis :)

PauhaavaSydän

Aktiivinen jäsen
26.11.2007
4 178
0
36
Huh kun sai jännittää, mutta tänään toi posti paksun kirjeen Helsingin yliopistosta... Humanistinen tiedekunta ja suomalais-ugrilaisen kansatieteen opinnot odottaa, ei tartte muita suunnitelmia seuraavalle viidelle vuodelle sit tehdäkään kun tuon päälle vielä käy illat töissä ;)

Työllistymisen suhteen oon realisti, museoalan ym. paikat on aika kiven alla just nyt, mutta viidessä vuodessa saattaa muuttua jo paljon.

Mies kysyi ensimmäiseksi, että "tarkoittaako tää nyt sitä, että voidaan hakea sellaista halpaa opiskelija-asuntoa??" :D

Ja sokerina pohjalla huomenna alkaa kuukauden palkallinen kesäloma!!!

Paskempiakin päiviä on nähty...

a080.gif

Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Lycka till ja onnea! Mistähän mä löytäisin mun kadonneen opiskelu motivaation :snotty:

Kyllä se sieltä, mä odotin 7 vuotta lukion jälkeen ja tulihan se viimein :D

Mä oon opiskellut ekaluokasta alkaen oikeestaan koko ajan; on jo alkanut tympimään. Kuitenkin himottais saada ne KTM:n paperitkin jossain vaiheessa kouraan... Sen kun joskus saan tehtyä, niin on varmaan taas pakko keksiä joku uus projekti :whistle:

Minä lusin Turun yliopistossa yli 10 vuotta ja löysin tammikuussa kadonneen opiskelumotivaationi täysin eri opinahjossa. Vähän jäi kyllä kalvamaan se tekemätön gradu...

Alkuperäinen kirjoittaja Kuikelo:
Minä lusin Turun yliopistossa yli 10 vuotta ja löysin tammikuussa kadonneen opiskelumotivaationi täysin eri opinahjossa. Vähän jäi kyllä kalvamaan se tekemätön gradu...

Mullakin puuttuu enää vain gradu. Ja tietenkin muuttavat järjestelmää niin että kohta puuttuu enemmänkin.

Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Onnea!! Ei liene mikään helpoin paikka päästä sisälle..
Hakijoita on etnologiaan yleensä vain muutama kymmenen pääsykokeissa asti, mutta aloituspaikkojakin tosin vaan 9. Juuri tuon takia jännitti, koska suurin osa hakee sitten tosissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Mä oon opiskellut ekaluokasta alkaen oikeestaan koko ajan; on jo alkanut tympimään. Kuitenkin himottais saada ne KTM:n paperitkin jossain vaiheessa kouraan... Sen kun joskus saan tehtyä, niin on varmaan taas pakko keksiä joku uus projekti :whistle:

Eihän se oo kiellettyä suorittaa toista korkeakoulututkintoa ;) Vaikka tuskin heti gradun jälkeen on mielessä...

Onnittelut opiskelupaikasta ja menestystä opintoihin! Itsensä sivistäminen on kivaa :)!

Sanoo hän, joka tuskailee yliopisto-opintojen venymisen ja vanumisen kanssa... kalkkiviivoilla onneksi jo (vain 10 vuotta kirjoilla).

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no mutta onnea kovasti! =) :flower: onko teillä muutto helsinkiin nyt, vai asutteko pk-seudulla jo?

Kiitti!

Joo, ollaan asuttu täällä joulukuusta -06. Nyt jäädään sitten ilmeisesti vähän pidemmäksi aikaa..;) Yksiö olisi vaan ehkä fiksua vaihtaa isompaan, jos meinaa saada keskittymisrauhan puheliaalta mieheltä ja kahdelta marsulta...

Onnittelut opiskelupaikasta! Työllistyminen on jooh hankalaa, oman alan töitä on todella niukasti tarjolla. Mutta entä jatko-opinnot? Itse opiskelen folkloristiikkaa ja gradua vaille valmis.

Yhteistyössä