Pääsisin lauantaina pitkästä aikaa viihteelle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinjuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinjuska

Jäsen
18.01.2008
80
0
6
Mutta nyt ainakin tuntuu ettei huvita yhtään vaikka tekisi minulle varmaan hyvää! Yksi syy on se etten nykyään kestä juuri yhtään alkoholia,nyt juhannuksena join tässä kotona 5 olutta ja aamulla oli krapula...Toisaalta ei ihan selvinpäinkään huvittais baarissa istua ja katsella sitä kännimenininkiä..

Meillä on 1,5-vuotias lapsi ja suurin osa ajastani menee juurikin kotona arjen pyörittämiseen eli sitä suuremmalla syyllä pitäisi päästä välillä tuulettumaan mutta mistä johtuu etten enää viihdy baareissa,onko minusta tulossa kalkkis jo ennen kolmekymppisiä?? Sovittiin jo kaverin kanssa että lähdetään lauantaina,huoh..

Musta on kanssa tullut ihan "kauheee" nuoruudessakin saatoin bailata neljä päivää viikossa, nyt en o vuosiin käynyt missään, eikä tee edes mieli. Viimisen 5 vuoden aikana olen ehkä juonut kerran, tuskin enää tulen juomaankaan (ainakin nyt tuntuu siltä) aika ei riitä tollaseen (yksi päivä juhlitaan, toinen voidaan huonosti) lapsia on niin monta ettei halua roudata hoitoon tollasen takia, alkoholista tulee niin huono olo, rahalla on parempaakin käyttöä jne

Nauti hyvä ihminen ;)

Sitten kun laittaudut ja virittäydyt tunnelmaan niin kyllä se mieli siitä muuttuu!
Minä tykkään käydä ulkona,en juo liikaa ja lopetan aina viimeist. klo 24,sen jälkeen juon vain vettä.Ei tule kankkusta ;) Pidän tanssimisesta ja musta on kiva tuulettua,nähdä kavereita.
Mulla on ikää 33v ja ei ole yhtää kalkkis-olo,päinvastoin :)

Yhteistyössä