Päässä "viiraa" ??

Hölmölän-iita

Aktiivinen jäsen
30.04.2005
2 294
0
36
Niin no otsikko on ehkä vähän väärä, tai no kyllähän mulla taitaa päässäkin viirata, mutta asiaan......

Eli mulla tuossa vasemmalla ohimolla (sivulla) tuntuu välillä tosi sellasta ihme "nykimistä" , sellasta verisuonen nykimistä, ja se liittyy sitten siihen, että kun tuo tunne tuntuu , niin yleensä siitä sitten päivä-pari-kolme niin tulee migreenikohtaus.. mistähän tuo mahtaa johtua, ei kai tuolla ole mikään tukos tai muu vastaava, juu , ei ole lääkäripalsta tämä, mutta onko muilla migreenistä kärsivillä samanmoisia oireita??

Taas pari päivää tuntunut tuo nykiminen , se tuntuu aina samassa kohdassa ja samalla puolella, tätä on jatkunut jo monta kuukautta aina ennen kohtausta.

:wave: :attn:

Mulla alkaa ihan näköhäiriöillä tai pienellä jyskytyksellä..

Onko sulla täsmälääkitystä?Onko toiminut?Itsellä ei ole,mutta tarkoitus olisi mennä lekuriin vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
Mulla alkaa ihan näköhäiriöillä tai pienellä jyskytyksellä..

Onko sulla täsmälääkitystä?Onko toiminut?Itsellä ei ole,mutta tarkoitus olisi mennä lekuriin vielä.

Juu, mulla on estolääkitys metohexal-merkkinen. Oon syöny sitä nyt vasta kuukauden suunnilleen, sen aikana on tullu muutaman kerran kohtaus. Ja nyt tuntuu että on tulossa, varmaankin ihan tässä lähipäivinä.

Kannattaa todella mennä lääkärin hakemaan lääkitys :hug: :wave:

Yhteistyössä