Päästäisittekös te lapsenne??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pintelin

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
11 065
0
36
Elikkäs tässä meillä on nyt esikoisella ollut koulun jälkeen kaverina poika samasta koulusta.Meidän jätkä on kakkosella ja tää toinen kolmosella.Vaikuttaa tosi mukavalta ja rauhalliselta tapaukselta.No siis asiaan.. :whistle: Ollaan siis lauantaina lähdössä tooosi aikasin aamulla ajamaan jyväskylään kissanäyttelyyn ja illalla ollaan myöhään takasin ja esikoinen lähtee mukaan.Mulla pälkähti vaan mieleen jos tuon pojan vanhemmat antavat vain luvan eikä heillä ole muutakaan menoa meidän puolesta voisi lähteä esikoiselle kaveriksi jos vain haluaa.. =) Ajattelin huomenna sanoa asiasta pojalle kun kummiskin tänne taas tulee..Mitäs mieltä olette? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Elikkäs tässä meillä on nyt esikoisella ollut koulun jälkeen kaverina poika samasta koulusta.Meidän jätkä on kakkosella ja tää toinen kolmosella.Vaikuttaa tosi mukavalta ja rauhalliselta tapaukselta.No siis asiaan.. :whistle: Ollaan siis lauantaina lähdössä tooosi aikasin aamulla ajamaan jyväskylään kissanäyttelyyn ja illalla ollaan myöhään takasin ja esikoinen lähtee mukaan.Mulla pälkähti vaan mieleen jos tuon pojan vanhemmat antavat vain luvan eikä heillä ole muutakaan menoa meidän puolesta voisi lähteä esikoiselle kaveriksi jos vain haluaa.. =) Ajattelin huomenna sanoa asiasta pojalle kun kummiskin tänne taas tulee..Mitäs mieltä olette? :xmas:

Tarjoa sille banaani

Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Jos tuntisin ne vanhemmat kenen kanssa poika lähtisi niin mikäs siinä.
Niin ymmärrän kyllä.Tää poika on tullut meille nyt kolmena päivänä peräkkäin heti koulun jälkeen melkeimpä ja on täällä meillä sisällä taikka ulkona esikon kanssa.Pojan vanhempia en siis tunne ja tänään yritin hieman omalta pojaltani urkkia tietoja.Oma äijäkin mulle sanoi että voi antaa vaikka numeronsa mihin äiskä voi soittaa ja varmistaa ettei olla mitään hörhöjä. :D

En päästäis koska en tunne teitä (puhelinsoitto tai yksi tapaaminen ei riittäisi) enkä tiedä ajotyyliännekään tai sitä, onko teillä tapana ottaa 1-2 olutta ja mennä rattiin.

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
En kysyisi pojalta itseltään vaan soittaisin ensi pojan vanhemmille ja keskustelisin heidän kanssaan asiasta. Olisi epämukava tilanne, jos poika ajatuksesta innostuisi ja vanhemmat taas ei..

Suurinpiirtein näin :)

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
En kysyisi pojalta itseltään vaan soittaisin ensi pojan vanhemmille ja keskustelisin heidän kanssaan asiasta. Olisi epämukava tilanne, jos poika ajatuksesta innostuisi ja vanhemmat taas ei..
Voinhan mä huomenna pyytää poikaa antaan äitinsä numeron niin soitan ja kysäsen asiaa. =)

Yhteistyössä