Kaveri asuu saman kadun varrella. Katu on sellanen u:n muotonen ja kaverin talo näkyy meidän ikkunaan. Saisivatko lapset leikkiä ulkona kahdestaan? Mä kun oon kahden vaiheilla että ilkeänkö päästää tota meidän tyttöö yksin hakemaan kaveria leikimään. Kun en aina viitsis enkä pääsis lähtee mukaan ulos. Vauvakin vähän rajottaa millon ulos voin lähtee.