Päästäsittekö 5 veen yksin hakemaan kaveria ulos?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rouvaliini

Aktiivinen jäsen
24.09.2007
4 613
0
36
Kaveri asuu saman kadun varrella. Katu on sellanen u:n muotonen ja kaverin talo näkyy meidän ikkunaan. Saisivatko lapset leikkiä ulkona kahdestaan? Mä kun oon kahden vaiheilla että ilkeänkö päästää tota meidän tyttöö yksin hakemaan kaveria leikimään. Kun en aina viitsis enkä pääsis lähtee mukaan ulos. Vauvakin vähän rajottaa millon ulos voin lähtee.
 
Riippuu täysin paikasta ja lapsesta, mutta voisin kuvitella päästäväni lapsen hakemaan kaveria leikkimään meidän omalle pihalle, jolloin voisin ikkunasta seurata heidän puuhiaan. Ihan vapaasti tunniksi pariksi näkymättömiin en päästäisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Päästän, ja saavat leikkiä pihassa ilman aikuisen valvontaa. Muttei tosiaankaan missään tiellä tai metsässä...

Missäs lapset sit leikkii?

No pihassa tietenkin :o . Juu nou, sellainen suht suojaisa ja mahdollisesti aidattu alue, jonne näkee ikkunoista, ja jossa ei ole autoliikennettä? :D
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä