Päästelläänkö höyryjä? Minkälaiset tavat ärsyttävät puolisossasi? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenssoni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Sanna";26167766]Tämä on myös meillä. Kumma juttu, kun muuten mies ei juuri puhua pukahda, mutta silti kaikki illat viettää puhelimessa turinoiden kavereidensa kanssa.[/QUOTE]

Tää on toinen mun miehen ärsyttävistä piirteistä :kieh:!

Meilläkään mies ei kertakaikkiaan voi keittiössä pyyhkiä pöytätasoja rätillä (mikä ihme siinä on?)
Mies ei myöskään koskaan pyyhi lieden pintaa puhtaaksi ja onnistuu lisäksi aina sotkemaan sen pahasti kokatessaan. Sitten jos vakio- keittoalue on likainen, mies käyttää viereistä sen sijaan että voisi pyyhkäistä lieden puhtaaksi. Kunnes koko lieden pinta on täynnä rasva- ym. tahroja.
Miehen mielestä meillä on eri säännöt hänelle kuin minulle. Jos mies ei jaksa viedä lasta ulkoilemaan, se on ihan ok, mutta jos minä en jaksa niin heti alkaa v*ttuilu. Jos mies ei jaksa leikkiä lapsen kanssa vaan laittaa piirretyt pyörimään, se on ihan ok, mutta jos minä teen samoin niin jo tulee tuomitsevaa kommenttia. Ihan yber-ärsyttävää.

Aah, kohtalotoveri :laugh:, meillä on tismalleen sama "ongelma".
Mä haluisin että asia kerrotaan lyhyesti ja ytimekkäästi mutta mies on jaarittelun ja asiaan menemättömyyden mestari!

Ja tämäkin vielä tuon mun edellisen listan lisäksi. Ja se, että mies ei huolehdi autonsa siisteydestä. Auto on likainen sisältä ja ulkoa vuoden ympäri. Mä en tässä huushollissa jaksaisi ihan kaikkea hoitaa itse; joten voisi mies edes oman autonsa pitää siistinä.

[QUOTE="vieras";26167779]laittaa lähtiessään ensin kengät jalkaan, ja sitten alkaa etsiskellä kännykkää/lompakkoa/avamia pitkin asuntoa.
:)[/QUOTE]

Meillä kanssa tämä! Mistä ihmeen syystä se kännykkä tulee mieleen siinä vaiheessa, kun on kengät jalassa? Onkohan niissä kengissä joku varamuisti? Joskus kura-aikaan mies vielä ihmettelee kotiin tullessa, miksi lattioilla on kuraa ja hiekkaa. Niinpä, mistähän sitä oikein tulee :)

Mua ei ärsytä kuin kaksi asiaa:

- Kasvoja pestessään onnistuu aina kasteleen koko vessan, mattokin on aina ihan märkä.. Ehkä se joskus viä tajuaa, ettei sitä hanaa tarttis pitää niin isolla...

- Raivostuttava unirytmi. Esim tulee viideltä töistä ja syödään, sen jälkeen menee nukkuun ja herää vaikka 9ltä. Sit valvoskelee vaikka aamuyöhön kunnes taas nukkumaan. Nukahtaa myös sikeään uneen parissa sekunnissa. Toisaalta kyllä miestä ymmärrän koska hänellä tosi epäsäännölliset työajat ja välillä 20h työpäiviä.

Saa nämä kuitenkin anteeksi kun muuten on hyvä mies ja osaa sitä tiskirättiäkin käyttää ;)

[QUOTE="Leona Y";26167046]Pakko tunnustaa eilisestä. Yleensä mua ei ärsytä että miehen kalenteri on täynnä ja sen työjutut on meidän perheen ykkös prioriteetteja.( Pieni liioittelu lienee sallittua.) Mutta rajansa kaikella.

Eilen kuulin kun sanoi puhelimeen. "Se aika ei käy, kun mulla on kaksi tuntia haravointia."

Anteeksi? Oli sitten oikein laittanut kalenteriin pihansiivouksen.

:D Huvittavaahan tuo on kun toinen tosissaan yrittää.[/QUOTE]

:laugh: Can't blame the guy for trying :D

Juurikin ajankohtainen aihe meillä nyt :D Isännän saamattomuus joissakin asioissa ärsyttää. Esim. alakerran kattojen maalaus ja listojen laitto kesti meillä vuoden, sama näyttää nyt käyvän yläkerran katoille. Viime kesänä se maalasi osan niistä katoista, ja jostain syystä sitten pari kattoa jäi maalaamatta...
Toinen juttu on isännän vaatteiden ripottelu ympäri taloa. Siihen ollaan kehitelty yhtä sun toista keinoa, mutta eipä näytä malli muuttuvan.

Voi ei, näitä kun lukee niin tuntuu että minä olen enemmän se meidän perheen "mies", joka sotkee ja jaarittelee, ja mies nalkuttaa! :D Mutta on omassa ukossakin ne ärsyttävät piirteensä... Esim. se, että kun hän pesee pyykkiä, niin sulloo vain kaiken pyykkikorista koneeseen kääntelemättä tai tutkimatta taskuja tms ja sitten on kaikki pyykit jossain nenäliinänöyhdässä... Meillä on tästä selkeä näkemysero, miehen mielestä ne pyykit pitäisi kääntää ja taskut tyhjentää jo ennen pyykkikoriin laittamista, minun mielestäni taas vasta siinä vaiheessa kun niitä laitetaan koneeseen, koska pitäähän se vaatteiden pintapuoli joka tapauksessa tsekata tahranpoistoa vaativien tahrojen osalta ym...

Mies myös laittaa pyykit kuivumaan niin että noukkii sielä korista jonkun sukkamytyn ja sitten viskaa sen jotenkin puolihuolimattomasti siihen narun päälle, eikä oio pyykkejä ollenkaan... :stick:

Mun mies:

- kantaa kaikki ilmaisjakelulehdet kylpyhuoneen lattialle lukiakseen niitä vessakäynneillä ja kastelee ne sitten suihkussa käydessään

- jättää vaatteet pyykkikorin eteen lattialle siistiessään paikkoja

- suihkun jälkeen jättää märän pyyhkeen lojumaan minne huvittaa, seuraavan kerran suihkussa käydessään huutelee mua tuomaan uuden kun "entinen ei oo kylpyhuoneessa"

- kerää tiskit pesualtaaseen, laskee altaan täyteen vettä ja jättää astiat veteen homehtumaan

- pelaa typeriä nettipelejä ja huutaa kuulokkeisiin pelikavereille

Ja uusin: nyt kun saatiin digiboksi, niin laittaa tv:n päälle eikä kato sitä.

|O

Yhteistyössä