Päätettiin viettää joulu tänä vuonna ilman lasten isovanhempia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HEPA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HEPA

Vieras
Alkoi vähän v.ituttamaan omieni ja mieheni vanhempien käytös tässä taannoin..Mun mutsi haukkui mieheni työvalintojensa yms. takia ja ei olla oltu puheväliessä muutamaan kuukauteen.
Äitini pakotti minut valitsemaan mieheni tai niiden väliltä.Miehelläni ei ollut kuulemma mitään asiaa sinne päin, minä saisin tulla lasten kanssa..voi p.erkele mikä moukka, jos luulee, että valitsen NE enkä lasteni isää, jota rakastan suunnattomasti!!!
Minusta kukaan NORMAALI ihminen ei laita omaa lastaan (eli minua) tällaiseen asemaan.Minua säälittää lähinnä omat lapseni, jotka kuitenkin tykkäävät papasta eli isästäni kovasti, ja mammakin lahjoo esikoista niin kauan että siitäkin tykätään...

Kun taas mieheni äiti on ollut meitä kohtaan todella reilu ja lapset tykkäävät hänestä kovasti..no kukaan ei ole täydellinen, tekipä hänkin oharit viime viikonloppuna, vaikka olimme jo sopineet, että hän tulee katsomaan lapsia kun minä ja mieheni oltaisiin menty yhdessä ulos. No, hänellä on tietty terveydellinen syy, mutta silti ei se haittaa lasten katsomista muutamaa tuntia.
Pettymyksiä on tullut yksi toisensa perään ja kaikki menot saa aina suunnitella uudelleen..ollaan siis aika omillamme.

Sitten mieheni sai mahtavan idean; lähdetään mökille jouluksi!!Niinpä me varasimme mökin n. 200km vanhemmistamme ja päätimme viettää joulun oman perheen kesken, ilman ylimääräistä hössötystä ja sitä kummat isovanhemmat saa tavata lapsemme ensin.
Nyt en malta odottaa joulua, lähdemme jo hyvissä ajoin ennen aattoa ja päätin, että esikoisemme kummi tulee olemaan ainoa, joka tietää missä olemme.
Miettikööt vanhempani sitten ainoita lastenlapsiaan tuhkamuna veljieni kanssa, kun ovat siellä silmäkkäin vertailemassa kuka sai tänä jouluna kalleimman lahjan...ei muuten voisi vähempää kiinnostaa!!!
IHANAA JOULUN ODOTUSTA KAIKILLE!!

Alkuperäinen kirjoittaja Joulun odottaja:
*taputtaa* Hyvä veto. Mä taas haluaisin ison sukujoulun, kun kerrankin sitä tilaa olisi. Mutta kukaan ei halua tulla... Asutaan kuulemma liian kaukana :(

Meillä on sama juttu.

Mutta meidän pitäisi sama matka kyllä ajaa sinne toiseen suuntaan... :whistle:

Mää päätin edellis jouluna, et oli vimppa joulu ku lähen kotoota... viime jouluna isäni oli meillä ja miehen vanhemmat kävi joulupäivänä. tulee kaamee ressi ku pitää 3:n pvän aikana käydä sadas eri paikas ja sit päätin et ei enää!!! nooh anoppi vähän keräs hernettä nenää, mut eipä minuu haittaa... kaipa hekin voivat kotootansa liikkua, mikä velvolisuus meilä 6 henkisellä perheellä on mennä satoja kilsoja heille ja sit takas himaa??

saas nähä mitä tästäki joulusta kehkeytyy ku ollaan taas himas. meille saa tulla jos haluaa... no mun isä tulee jokatapaukses aattona meille ja miehen porukat sillo kun heille sopii... sit ne roudaa piskinsä aina mukaa ja voi ttu mä inhoon sitä rakkia... milläs sanot ettei se piski ole tervetullut??? taas ressiä pukkaa... oisin halunu lähteee veke koko suomesta jouluks, mut ei oikee budjetti anna periksi!
olen samaa mieltä et IHANAA JOULUN ODOTUSTA :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
*taputtaa* Hyvä veto. Mä taas haluaisin ison sukujoulun, kun kerrankin sitä tilaa olisi. Mutta kukaan ei halua tulla... Asutaan kuulemma liian kaukana :(

Meillä on sama juttu.

Juu, näin myös meillä. Pitäisi kyllä toiseen suuntaan mennä. Mutta siis onko 70 km liian pitkä matka tulla meidän luo viettämään joulua?

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Meillä on sama juttu.

Juu, näin myös meillä. Pitäisi kyllä toiseen suuntaan mennä. Mutta siis onko 70 km liian pitkä matka tulla meidän luo viettämään joulua?

"anoppilaan" on 160km ja meidän pitäis sinne aina mennä, meit on 6. heit on 2 aikuist ja 19v. (viime jouluna). on kuulemma hakalaa lähteä!!!! ei ***tu... nyt sit viime jouluna sanoin ettei tulla ja soppa oli valmis... kyl he sit joulupäivänä tulivat mut hel***llinen kiire kokoajan ja hyvä ku ehtivät syäömään! miks tollasia pirulaisia löytyykin? mut taaskaan mä en lähde mihinkään ja saas nähä tulevatko meille vai maristaanko et meidän pitäis mennä sinne??? jännällä ootan

Itse vendän tressiä aivan muusta.. En varmaan ehkä ole kykenevä matkustamaan anoppilaan,mutta huono omatunto on siitä,että ei olla joulua sielä vietetty näinä 5v.kun lapsi/a olemassa..
Mutta siis olemme kutsuneet heitä tänne jouluksi,mutta he eivät lähde kotoolta minnekkään..Väli päivinä ollaan kyllä sielä käyty.

Nyt on sellainen tilanne,että olen raskaana ja mitään raskasta en saa tehdä,eli en ihan vielä vuode levossa onneksi.
Niin tressaa se,että kuinka saan joulua kotiin,kun ei saa siivota...
Ja onhan se niin,että yksi joulu sinne tänne,mutta kumminkin haluan joulua kotiin onhan vanhin reilu 5v.
Toki vanhempieni luo on vain 30km joten siinne jaksan/uskallan lähteä..Kun taas anoppilaan on 350km..

Mutta suurin ongelma,että en saa siivota joulu siivouksia ja laitella joulu verhoja |O :ashamed: Pienet ongelmat teihin muihin verrattuna,mutta oikeesti niiiiiin tressaavaa ja vie joulun odotuksesta/joulusta ilon kokonaan :ashamed: :snotty:

Yhteistyössä