Päätin nyt laittaa välit poikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "henni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"henni"

Vieras
Kurjalta tuntuu enkä tiedä mitä ystäväporukalle nyt sitten tapahtuu, mutta päädyin vaikeaan ratkaisuun. Meillä on yli 10 vuotta (2-kymppisistä saakka) yhdessä ollut tyttöporukka ja paljon ollaan yhdessä koettu. Reissattu, harrastettu, jaettu ilot ja surut. Yksi tytöistä liittyi vuosia myöhemmin porukkaan ja jostain syystä hän on alusta asti käyttäytynyt juuri minua kohtaan ajoittain todella kurjasti. Olen koettanut olla liiemmin välittämättä. Eräs joukostamme totesi kerran, että Kerttu on sulle ilmeisen kateellinen ja katkera. (Liittyen sillä kertaa erääseen elämäntilanteeseen.)

Nyt sitten tuli viimeinen pisara - ko. henkilö solvasi minua koko porukan kuullen aivan mitättömästä asiasta - olin hänen mielestään tarkoituksella liimannut valokuva-albumiini hänestä epäedullisen kuvan (kuva on minusta itsestäni, jossa hän sattumalta näkyy taustalla puoliksi, ei kokonaan). Itse en ollut moista edes huomannut ja tästä on aikaa kaksi vuotta - hän raivosi asiasta minulle siis nyt.

En tiedä miten ystävyyden käy muihin porukan jäseniin nähden nyt kun päätin näin. En vaan kykene enää edes katsomaan ko. ihmistä saati olemaan hänen kanssaan tekemisissä.. Surullista.

[QUOTE="pieras";25025980]Onkohan meillä sama kaveri... Olen itse tarkoituksella viilentänyt välejä, kuitenkin niin ettei koko porukka kärsi, hyvin on toiminut.[/QUOTE]

Kerrotko vielä miten sen teit. En minäkään haluaisi pilata ystävyyssuhdetta muihin, mutta tämän henkilön kanssa en voi enää ajatella olevani tekemisissä. Päätin juuri, että en kutsu häntä lähestyviin syntymäpäiväjuhliini. Muut porukasta kyllä aion kutsua. Pelkään että se vaikuttaa jotenkin.. ja varmasti aluksi niin tekeekin. Ehkä aika auttaa tässäkin.. en tiedä.

[QUOTE="vempula";25025978]Voi juma.. Onko tällaisia aikuisiakin ihmisiä? Kuulostaa ihan mun kaveriporukalta yläasteella.[/QUOTE]

Älä muuta virka :( tuntuu tosi kurjalta.. ja myös surulliselta. Tämän takia tietty elämänvaihe on nyt lopullisesti ohitse.

No käyttäydy häntä kohtaan niin kuin vaatii - hänellä on ongelma, kohtele ongelmatapauksena. Eli: Voi kauheeta, en yhtään huomannut että säkin näyt tuolla takana. Ai, onko se susta huono kuva? No mun mielestä se on ihan ok, onko sulla huono itseunto? Tuskin sä muuten asiasta tommosta meteliä nostaisit.

Sillä tavalla "kaverillisesti" mut alentuvasti.

Tosiasia on, että joku ähtee, eikä se porukka koskaan oo enään sama

Nyt se kakara nauttii ja on tyytyväinen ku pääsi susta eroon. Älä luovuta! Et anna tuollaisen kakaran pilata välejä entisiin ystäviin kun et ole tehnyt mitään väärää.

Yhteistyössä