päätön

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näköjään. Itse oisin sitä jatkanut uudenvuoden ylikin, mutta päätön halusi sen katkasta jo.: /

ja hyvä lämmin hellä,on mieli jokaisen, oi jospa ihmisellä ois joulu ainainen...:rolleyes:

( päätön tosin varmaan sanoisi, ettei se vietä joulua. Eikä sillä ole hellää mieltä.
Mukamas.

vaikka salaa piilossa onkin. )

• Tykkää
Reactions: Tapiontytär
No eilen se tuli "mun" ketjuun naljailemaan meikäläiselle, tänään sama juttu toisessa "mun" ketjussa.
Ainakaan ne kommentit ei mielestäni liittyneet mitenkään ketjujen aiheisiin..
Olen varma, että jos alottaja olis ollut joku muu, päätön ois kommentoinut asiallisesti, tai ei ollenkaan.

Ei sen vakavempaa.

taas sä vedät juttujas kotiinpäin. eka viesti oli asiaan liittyvää. lopuilla sain sinut hermostumaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27771557:
taas sä vedät juttujas kotiinpäin. eka viesti oli asiaan liittyvää. lopuilla sain sinut hermostumaan. :D

Realistisesti tein johtopäätökseni, ei voi mitään että olen oikeessa. Perskärpänen! :whistle: :rolleyes:

[QUOTE="naapuri";27771572]Lunatic, todistappa nyt päättömälle, että olet mies. T. naapuri[/QUOTE]

Changed_Man_Bikini_03.jpg

Luanatic ei ehkä ymmärrä tai halua ymmärtää lukemaansa. On mielestään aina oikeassa ja muut väärässä, saa itse käyttää henkilöön menevää nimittelyä keinona tuntea itsensä toista paremmaksi. Mutta itse ei kestä pienintäkään eriävää mielipidettä.
Syyllisen kaivaa vaikka kiven alta vaikka olisi itse se syyllinen.

Yhteistyössä