Päättäkää mun puolesta. Palstalla täysi valta!! *lisää vaihtoehtoja lisätty*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tirsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
:D Jaajaa, sul on mun luonto! Olen ollut palapelihommissa (siis tonnisarjassa) aika pienestä pitäen. Parhaat kaverini olivat eläkeläisiä ja heidän kanssaan nautin saadessani etsiä "reunapaloja" tms.

ou jee, montakohan palapeliä on alta 10 vuotiaana tullu tehtyä mumman kanssa :D

tuolla ois iso nippu mummalta saatuja palapelejä, mutta pitäis ensin jaksaa laskea ne palat, että varmasti kaikki on tallella. veetuttaa huomata liki valmiista että pala tai kaks puuttuu :headwall: nimim. kokeiltu on :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:
Kutonen. Mä haaveilen niistä ISOISTA palapeleistä, kun on 8000-10000 tai enemmänkin paloja. :p Ehkä sitten kun lapset on siinä iässä ettei sotke.

kuten myös, mutta niitten hinta :o :o 5000 hintakin on 50 paremmalla puolella

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Paljon sulla on noita jemmassa :o ?

Ekasta kuvasta alaoikea, se joku valtaistuinleijonahommeli.

Hoksasitko sä siitä 'kuka palstalainen mielessä' ketjusta ne sukkien koot?

ihan liikaa :D koska tuut kaveriksi tekeen? ;)
en hoksannu, pitää vilkasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Maapallopalapeli noista ekoista. Ja tuo oranssi puu on aivan ihana. Lainaatko joskus? :xmas:

en lainaa, kun liimaan heti kun saan valmiiksi ja laitan seinälle. :D köyhällä ei oo varaa tauluihin, ja seinälle pitää silti saada jotain, joten palapelit on oiva vaihtoehto. ja mä tykkään niitten tekemisestä, se on hermolepoa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Maapallopalapeli noista ekoista. Ja tuo oranssi puu on aivan ihana. Lainaatko joskus? :xmas:

en lainaa, kun liimaan heti kun saan valmiiksi ja laitan seinälle. :D köyhällä ei oo varaa tauluihin, ja seinälle pitää silti saada jotain, joten palapelit on oiva vaihtoehto. ja mä tykkään niitten tekemisestä, se on hermolepoa :heart:

Noita JigZonen palapelejä on kans mukavaa tehä. Ei kauheesti paloja mutta tekee hermoille hyvää pienikin pelaaminen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Tekee mieli alottaa palapelin teko, vaihtoehtoja on neljä. Kaikille on paikka seinällä valmiiksi ajateltuna, kunhan valmistuvat.

Kaikki 1000 palaisia, mutta kun en osaa päättää minkä ottaisin työn alle.

Joten: äänestys pystyyn, minkä alotan?

ja kaikki samassa kuvassa (+uteliaan koiran kuono :D ) http://www.aijaa.com/v.php?i=4837277.jpg

Mie oon tuon oikean yläkulman koonnut. :D Mutta miksi se palapeli pitää laittaa seinälle? Eikös siitä olisi enemmän iloa kun kokoaisi takaisin laatikkoon ja laittaisi kiertoon?

Yhteistyössä