Päättäkää mun puolesta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana kyselen

Vieras
Testailenko vai en?

Mulla on epäsäännöllinen kierto jonka kesto vaihtelee viikollakin. Pisimmillään kierto on ollut kp27 ja juuri tuo päivä on nyt. Yleensä menkat on alkanut kp24-25.
Nyt ei ole tullut ennakoivaa pientä tuhruakaan vaikka koko ajan tuntuu siltä, että alkais. Alamahaa jomottaa ja välillä nippailee.

Vähän aristelen tuota testausta kun esikko on syntynyt hoitojen avulla ja luomuna raskautuminen olisi todella ihme. En uskalla toivoa, että unelmani toisesta lapsesta kävisi toteen.

Sanokaa mitä teen? Käynkö huomenna töistä tullessa apteekin kautta vai odotanko vielä pari päivää. Tietysti jos ei sitten vaikka ens yönä ala
 

Yhteistyössä